掃呢頁CODE去手機

2015年12月21日 星期一

林盛斌遭整蠱 嚇到底褲濕 __,林盛斌,

林盛斌遭整蠱嚇到底褲濕林盛斌(Bob)的《Bob'sUp伊館2015》前晚圓滿結束,獲謝安琪、張繼聰及胡定欣等好友捧場,周柏豪及CAllStar則任嘉賓,席間柏豪與「玩爆你個胃」成員Kevin仔玩謝Bob,於獻唱完畢後在升降台上扮出事,台下更傳出慘叫,有工作人員緊張地在Bob耳邊悄悄話,令阿Bob頓時不知所措!Bob得知被玩即笑罵:「我要隊冧晒你哋,搞到我底褲濕晒!差啲標『茄』添!」Bob表示事前 ...


林盛斌(Bob)的《Bob's Up伊館2015》前晚圓滿結束,獲謝安琪、張繼聰及胡定欣等好友捧場,周柏豪及C AllStar則任嘉賓,席間柏豪與「玩爆你個胃」成員Kevin仔玩謝Bob,於獻唱完畢後在升降台上扮出事,台下更傳出慘叫,有工作人員緊張地在Bob耳邊悄悄話,令阿Bob頓時不知所措!Bob得知被玩即笑罵:「我要隊冧晒你哋,搞到我底褲濕晒!差啲標『茄』添!」Bob表示事前毫不知情,揚言會找柏豪報仇!談到節目尾聲慨嘆甚少時間陪家人,Bob說:「呢年都係做節見到幾次,我唔想Miss之後聚會嘅機會。」

Bob(左)被柏豪等夾埋整蠱,嚇到個心離一離!

Bob(左)被柏豪等夾埋整蠱,嚇到個心離一離!


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!