掃呢頁CODE去手機

2015年12月28日 星期一

冬日升溫 許亦妮大解放晒巨乳 __,許亦妮,

許亦妮入行以來,代表作冇乜,極其量都係電影《喜愛夜蒲3》,事關許亦妮毫不吝嗇其火辣辣身材,令唔少人留下深刻印象。當年許亦妮憑港姐季軍份簽約大台,同屆冠軍朱晨麗就獲大台力捧,近排更一劇接一劇,至於許亦妮就俾大台掟入雪櫃。冇乜劇拍,許亦妮咪趁有時間去下旅行,更不忘擺相上網同大家開心分享。身處泰國嘅許亦妮以粉紅色三點式上陣,躺在泳池旁邊,其深長事業線盡現眼前,噴血身材更加係任睇唔嬲,真係少啲定力都唔掂! ...


許亦妮入行以來,代表作冇乜,極其量都係電影《喜愛夜蒲3》,事關許亦妮毫不吝嗇其火辣辣身材,令唔少人留下深刻印象。

當年許亦妮憑港姐季軍份簽約大台,同屆冠軍朱晨麗就獲大台力捧,近排更一劇接一劇,至於許亦妮就俾大台掟入雪櫃。冇乜劇拍,許亦妮咪趁有時間去下旅行,更不忘擺相上網同大家開心分享。身處泰國嘅許亦妮以粉紅色三點式上陣,躺在泳池旁邊,其深長事業線盡現眼前,噴血身材更加係任睇唔嬲,真係少啲定力都唔掂!


鍾意就快D Share啦!