掃呢頁CODE去手機

2015年12月23日 星期三

鄭俊弘中環任捕獲 [FACE - 448] 鄭俊弘,MF,

難得放假鄭俊弘就選擇漫無目的咁在中環閒遊商場,唔通測試下自己嘅被認出率?全知言鄭俊弘中環任捕獲「星夢」一哥鄭俊弘,平時做多過瞓,難得有日唔使開工放下假,咪去shopping買吓嘢囉!上週一(14日),全知言撞見鄭俊弘一支公喺中環置地商場漫遊,好快仲成為途人嘅集郵目標,無論男或女甚至師奶都爭住集郵紀念,至於唔使趕住開工嘅鄭俊弘自然好識做任影唔嬲!唔知鄭俊弘係咪好耐冇行過商場,對於商場嘅聖誕燈飾仲好有 ...


難得放假鄭俊弘就選擇漫無目的咁在中環閒遊商場,唔通測試下自己嘅被認出率?

全知言

鄭俊弘中環任捕獲

「星夢」一哥鄭俊弘,平時做多過瞓,難得有日唔使開工放下假,咪去 shopping買吓嘢囉!上週一( 14日),全知言撞見鄭俊弘一支公喺中環置地商場漫遊,好快仲成為途人嘅集郵目標,無論男或女甚至師奶都爭住集郵紀念,至於唔使趕住開工嘅鄭俊弘自然好識做任影唔嬲!

唔知鄭俊弘係咪好耐冇行過商場,對於商場嘅聖誕燈飾仲好有興趣,之後仲索性停喺面前望多兩眼!咁唔知佢聖誕節陪邊個過呢?

西裝友影

身為「星夢」一哥嘅鄭俊弘,連西裝男都忍唔住要影相。

師奶又影

就連師奶都難逃鄭俊弘魔力,而 Fred亦任影唔嬲,冇托手踭!

明顯對呢座巨型聖誕裝飾好感興趣,鄭俊弘(箭嘴)更是停步望足十分鐘。


鍾意就快D Share啦!