掃呢頁CODE去手機

2015年12月26日 星期六

【胡說八道過聖誕】定欣閃晒男友相 李施嬅豹嫂齊開P __,定欣,李施嬅,李詩韻,胡蓓蔚,豹嫂,胡定欣,

胡杏兒今個月28號就同男友Philip(李乘德)結婚,目前應該忙緊籌備婚事嘅嘢,難怪噚晚三個好姊妹胡定欣、豹嫂胡蓓蔚、李施嬅(Selena)喺屋企開party,佢都冇時間出席喇!胡定欣今早喺微博貼出開P相,留言:「HappyHappyChristmas!ThankyousomuchSelena!!!」似乎佢哋去咗李施嬅屋企開餐,出席仲有豹哥單立文及定欣男友陳明道,睇嚟定欣今次大方公開同男友嘅合照, ...




其他影片:>>






胡杏兒今個月28號就同男友Philip(李乘德)結婚,目前應該忙緊籌備婚事嘅嘢,難怪噚晚三個好姊妹胡定欣、豹嫂胡蓓蔚、李施嬅(Selena)喺屋企開party,佢都冇時間出席喇!胡定欣今早喺微博貼出開P相,留言:「Happy Happy Christmas!Thank you so much Selena!!!」似乎佢哋去咗李施嬅屋企開餐,出席仲有豹哥單立文及定欣男友陳明道,睇嚟定欣今次大方公開同男友嘅合照,已認定對方係「Mr Right」!另外,杏兒今早11點幾貼出同未婚夫Philip嘅舊相,寫道:「一覺醒來,平安夜已經很平安地度過了,因為很平安地在家中弄table plan和guest list,送上舊相一張(因為昨晚完全不是這個狀態),祝大家聖誕快樂!!」杏兒更打tag指「婚結一次就夠了」,應該仲係為婚事忙碌緊!

定欣大方貼出男友陳明道(左一)。微博圖片 (定欣微博截圖) (定欣微博截圖)
胡說八道會成員胡蓓蔚(左二)、胡杏兒(右一)、胡定欣(右二)、黃智雯(左三)、姚子羚(左一)、李施嬅(右三)等 ,向來幾個女仔一個堆。資料圖片 (杏兒微博截圖)

鍾意就快D Share啦!