掃呢頁CODE去手機

2016年1月1日 星期五

成功需努力!吳業坤2016挑戰紅館騷 __,吳業坤,

吳業坤被公司重用,2016年有機會開紅館騷!next1/1pre吳業坤話會以300%嘅努力做到最好!next1/1pre吳業坤話要造多啲好歌。next1/1pre吳業坤冇父幹,只可以苦幹!next1/1pre吳業坤想媽咪早啲享福。next1/1pre吳業坤依家紅咗,但都仲係keep住平民生活。next1/1pre吳業坤依然愛飲汽水。next1/1pre入行5年做過路人甲、扮過女人的「巨聲幫」歌手吳 ...


吳業坤被公司重用,2016年有機會開紅館騷!

next 1/1 pre

吳業坤話會以300%嘅努力做到最好!

next 1/1 pre

吳業坤話要造多啲好歌。

next 1/1 pre

吳業坤冇父幹,只可以苦幹!

next 1/1 pre

吳業坤想媽咪早啲享福。

next 1/1 pre

吳業坤依家紅咗,但都仲係keep住平民生活。

next 1/1 pre

吳業坤依然愛飲汽水。

next 1/1 pre

入行5年做過路人甲、扮過女人的「巨聲幫」歌手吳業坤,在早前的勁歌金曲頒獎禮上演「爆喊」霧化鏡片一幕,贏盡全城民望。最新一期《好報》中,吳業坤在居住多年的樂富橫頭磡邨,自揭在單親家庭成長,常在貧窮線上浮游。身為「公屋新人王」的他,在「冇父幹」下為事業打拼,2016年他更將越級挑戰上紅館開個唱!

叱咤殺入五強

在明晚舉行的《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》上,吳業坤憑首隻主打歌《原來她不夠愛我》入選「我最喜愛的歌曲」最後五強,其餘入圍的均是天王、天后級歌手如楊千嬅、張敬軒、謝安琪等,但坤坤卻以新人姿態向多位前輩「挑機」!

據知坤坤所屬的星娛樂唱片公司,將投放大量資源,其中一個目標就是在紅館開騷。星娛樂唱片公司總經理Tommy Chu,接受《東網》電話訪問承認此事:「之前佢同張紋嘉、羅孝勇同張惠雅喺九展搞咗個演唱會試水溫。依家見佢走勢咁勁,2016年一定會幫佢搞個人騷,唔排除會越級挑戰紅館,將全部資源投放喺佢身上。(夠歌?)大家聽吓佢上網唱人哋嘅歌啦,佢唱林憶蓮嘅《願》真係好好聽!」

被公司重用的吳業坤,他受訪時聞言會被力捧及殺入紅館,直言驚訝不已:「嘩,嚇死!公司有信心,咁我就有信心,我更加要畀300%嘅努力。唔會太大壓力嘅,做人要有目標,目前都係想做多啲好歌。(夠歌開個唱?)所以依家咪要加把勁造多啲歌!」

keep住做平民坤

身為公屋新人王的吳業坤,未有因人氣強勁而一改平民化生活,保持一貫節儉習慣。日前吳業坤被《東網》拍得與男友人到樂富平民餐廳食飯,食足45分鐘!之後被拍得拍劇後,到坑口的大牌檔醫肚,即使其他食客眼望望,也未有理會。吳業坤說:「我未紅,生活都係照常咁落街,我份人好怕醜,出街會戴口罩同低頭按電話,多街坊支持係開心,但唔會沉溺呢啲感覺,否則變虛榮。」對於在《好報》訪問中,提到一年只見父親兩、三次,並叫父親生性,他強調:「我同爸爸只係少聯絡,唔係咩十冤九仇。唔係憎佢,有咁大件事(離婚),令我耿耿於懷,我對佢有一份家人嘅愛。我媽咪50幾歲,都想佢提早享福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!