掃呢頁CODE去手機

2016年1月4日 星期一

【思捷惹網民憎】坤哥明知被玩 「硬食」道歉:始終係前輩 __,思捷,吳業坤,坤哥,李思捷,

李思捷近年靠玩人,成日喺大台公仔箱出現,不過,觀眾似乎唔係太受落,噚晚播出《今晚玩李》整蠱坤哥吳業坤,李思捷被高登仔指「衰到貼地」,其實佢之前係咁整蠱大台藝人又播晒出街,o依家又係同一招出新節目,又係玩大台藝人,吓!咁都有人信!?事緣嗰場講坤哥同羅鈞滿主持《勁歌金曲》,訪問李思捷同豹哥單立文等人,大台網仲話係因為坤哥奪得勁歌新人王,李思捷同豹哥先踩上節目「賀」坤哥,一開始李思捷就扮黑面,跟手豹哥自 ...


李思捷近年靠玩人,成日喺大台公仔箱出現,不過,觀眾似乎唔係太受落,噚晚播出《今晚玩李》整蠱坤哥吳業坤,李思捷被高登仔指「衰到貼地」,其實佢之前係咁整蠱大台藝人又播晒出街,o依家又係同一招出新節目,又係玩大台藝人,吓!咁都有人信!?事緣嗰場講坤哥同羅鈞滿主持《勁歌金曲》,訪問李思捷同豹哥單立文等人,大台網仲話係因為坤哥奪得勁歌新人王,李思捷同豹哥先踩上節目「賀」坤哥,一開始李思捷就扮黑面,跟手豹哥自稱同一個好出名嘅歌手「Miles Benson」合照(當然冇呢個人),更聲稱對方患癌離世,佢拎咗支「Miles Benson」曾經彈過嘅結他出嚟,當時叫坤哥彈,點知坤哥一掂到,個結他就裂開咗,搞到坤哥塊面青晒,仲鞠躬同豹哥講對唔住!坤哥今日凌晨喺Instagram留言:「呢個故事教訓你唔好咁易信人。」更貼出一張爛結他相,更指自己想拎結他嗰時,都有諗過係咪被玩,但係又覺得好真。不過坤哥fans就寸爆李思捷,回覆留言:「看完個節目,我更加唔鍾意李思捷。」亦有fans覺得坤哥係一早估到被整蠱,只係「硬食」,認為佢處理呢件事做得好好,另有網民覺得個節目好假,稱李思捷個節目係明抄YouTube節目《玩爆你個腎》。對於fans鬧爆李思捷,坤哥今日回應《蘋果》表示:「始終佢哋係前輩,咩情況都要沉住氣,其他都唔方便再回應。希望fans當一個節目咁睇啦!」

(無綫電視截圖) (無綫電視截圖) 唔少坤哥嘅fans都覺得佢係因為有禮貌,先主動道歉。(無綫電視截圖)
(無綫電視截圖) (無綫電視截圖) (坤哥Instagram截圖)
(坤哥Instagram截圖) (坤哥Instagram截圖) (坤哥Instagram截圖)
(坤哥Instagram截圖)

鍾意就快D Share啦!