掃呢頁CODE去手機

2016年1月18日 星期一

仔仔幫手搵男友 栢芝怕醜搵窿捐 __,栢芝,張栢芝,

張栢芝大個女唔追求浪漫,只係想搵個愛佢嘅男人。next1/1pre好想知個男人靚仔成點。next1/1pre張栢芝搵男友順其自然。next1/1pre張栢芝等仔仔大個仔再自己選擇拍唔拍節目。next1/1pre佢又再次祝福鋒菲。next1/1pre張栢芝next1/1pre藝人張栢芝出席北京工人體育館舉行的「星APP之夜」年度盛典,獲大會頒發「最具影響力藝人」獎項。被問到有關前夫謝霆鋒與王菲的婚訊 ...


張栢芝大個女唔追求浪漫,只係想搵個愛佢嘅男人。

next 1/1 pre

好想知個男人靚仔成點。

next 1/1 pre

張栢芝搵男友順其自然。

next 1/1 pre

張栢芝等仔仔大個仔再自己選擇拍唔拍節目。

next 1/1 pre

佢又再次祝福鋒菲。

next 1/1 pre

張栢芝

next 1/1 pre

藝人張栢芝出席北京工人體育館舉行的「星APP之夜」年度盛典,獲大會頒發「最具影響力藝人」獎項。被問到有關前夫謝霆鋒與王菲的婚訊傳聞,她說:「從第一日佢哋一齊,我就講過會完全一百分之一百祝福。」另外,有傳內地有親子真人騷會邀她和兩個囝囝演出,她否認:「絕對不會,因為兩個未成熟,平日還要讀書考試,唔想影響,如果成熟到17、18歲,想選擇喜歡嘅工作,我會畀佢哋去試。」

想要被愛

張栢芝更暢談自己的愛情觀,問到她有沒有隱瞞新戀情,是否為了兩個小朋友故意不公開?她表示做藝人公開的話會被指「搞新聞」,不公開又被指「隱瞞」,所以順其自然吧:「以前後生想搵一個我愛佢,我付出所有都冇問題嘅人,但依家想搵一個佢愛我、會保護我嘅男人。」她又表示希望對方是成熟穩重型,但若天安排遇到的是後生仔,自己亦沒有所謂:「以前我追求浪漫,依家我比較在乎溝通,咩年齡都好。」

張栢芝又表示兒子相當擔心她的感情生活,曾經有次在機場候機,兩個小朋友見到個後生靚仔,便和她說:「媽咪,睇吓,好靚仔,過去同佢傾偈,等佢追你!」未幾兩個小朋友跑去個男仔度,話我媽咪好鍾意你,張栢芝說:「嘩!嗰刻好想『搵窿捐』,好尷尬。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!