掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

黃心穎:黃心穎梁嘉琪姊妹情深唔怕撞衫 __,心穎,梁嘉琪,黃心穎,

好姊妹就係要好似佢哋咁。next1/1pre唔怕撞衫。next1/1pre又唔怕素顏。next1/1pre無綫小花黃心穎呢日就孖住「是非精」梁嘉琪一齊拍廣告搵真銀,佢哋仲着埋印有同款卡通人物嘅衫,姊妹情深嘅佢哋唔怕撞衫,仲好風騷咁跟足卡通人物嘅甫士影相,心穎bb仲喺網上留言話:「呢d(啲)咪叫默契囉!」至於,另一對好姊妹鍾舒漫(Sherman)及鄭欣宜都不約而同晒素顏照,同好友聚會自然放鬆得多,S ...


好姊妹就係要好似佢哋咁。

next 1/1 pre

唔怕撞衫。

next 1/1 pre

又唔怕素顏。

next 1/1 pre

無綫小花黃心穎呢日就孖住「是非精」梁嘉琪一齊拍廣告搵真銀,佢哋仲着埋印有同款卡通人物嘅衫,姊妹情深嘅佢哋唔怕撞衫,仲好風騷咁跟足卡通人物嘅甫士影相,心穎bb仲喺網上留言話:「呢d(啲)咪叫默契囉!」

至於,另一對好姊妹鍾舒漫(Sherman)及鄭欣宜都不約而同晒素顏照,同好友聚會自然放鬆得多,Sherman仲擘大個口做醜樣嘅表情,並自嘲話:「不好意思,有點美。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!