掃呢頁CODE去手機

2016年1月24日 星期日

王羽:王羽中風 王馨平代報平安:好快返台 __,馨平,王馨平,

王馨平不願多談爹哋病情,但就話王羽已經好番好多,叫大家唔使擔心爹哋。next1/1pre年屆72歲的武俠巨星王羽早前於泰國機場暈倒,因急性腦出血被送往當地醫院搶救,經過兩次開腦手術後,幸王羽終於醒過來。三姊妹輪流飛泰照顧據知,他目前全身未能郁動,但仍眼仔睩睩,女兒王馨平也立即飛赴泰國照顧父親。《東網》就此致電王馨平慰問,已回港的她不願多透露細節,只肯坦承父親因腦中風入院:「爹哋喺泰國,依家好好多, ...


王馨平不願多談爹哋病情,但就話王羽已經好番好多,叫大家唔使擔心爹哋。

next 1/1 pre

年屆72歲的武俠巨星王羽早前於泰國機場暈倒,因急性腦出血被送往當地醫院搶救,經過兩次開腦手術後,幸王羽終於醒過來。

三姊妹輪流飛泰照顧

據知,他目前全身未能郁動,但仍眼仔睩睩,女兒王馨平也立即飛赴泰國照顧父親。《東網》就此致電王馨平慰問,已回港的她不願多透露細節,只肯坦承父親因腦中風入院:「爹哋喺泰國,依家好好多,我哋三姊妹暫時輪流飛過去照顧佢,啲Uncle都好幫手。(依家仲臥病在床?)......仲喺泰國,不過好快返台灣,幾時就唔講喇,唔想大家追訪。(目前頭腦清醒?)ok。(講到嘢?)ok,呢啲唔多講喇,始終病情係私人嘢,唔使擔心,我哋全家人都好團結。」王馨平又多次強調父親情況愈來愈好,着外界不用太擔心,並謂稍後會再飛返泰國探望對方。

感激眾多朋友幫忙

問剛收到消息時,是否很擔心王羽情況?她說:「係,第一時間飛去睇佢,我哋都安排好晒啲嘢,托賴當地有好多朋友,爹哋嗰邊都有好多朋友幫手。(係咪曾志偉、張國忠?佢哋都有慰問?)唔係佢哋,係爹哋私下嘅朋友。」王馨平又直言始終不在港台,父親於泰國病倒也很擔心,問到日後會否不讓爸爸獨自往泰國?她說:「呢啲嘢有時講唔埋。(陪佢去?)我一向都唔鍾意佢飛嚟飛去。」

默認醫療費高達2百萬

有傳醫療費高達200萬港元,王馨平未有否認說:「冇辦法,要畀佢最好嘅治療。(返台灣後還要物理治療?)再睇情況,太詳細就唔講喇。」王羽剛完成腦部手術,乘搭飛機返台會否有危險?她說:「我哋會安排好,會有專人安排,多謝關心。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!