掃呢頁CODE去手機

2016年1月24日 星期日

林雅詩:愛犬遭剪耳 林雅詩怒斥寵物店唔專業 __,林雅詩,

林雅詩昨日送狗狗去做美容時,被其美容職員發現狗狗曾遭之前嘅寵物店剪耳。next1/1pre林雅詩對此非常心痛,更指只用AA超能膠黐返狗狗個傷口非常唔專業。next1/1pre林雅詩表示更致電其先生詢問此事,兼鬧爆先生。next1/1pre林雅詩再次強調額上傷痕非因家暴而致。next1/1pre林雅詩next1/1pre顏仟汶(右)與張文慈(資料圖片)next1/1pre藝人林雅詩(Grace)到九 ...


林雅詩昨日送狗狗去做美容時,被其美容職員發現狗狗曾遭之前嘅寵物店剪耳。

next 1/1 pre

林雅詩對此非常心痛,更指只用AA超能膠黐返狗狗個傷口非常唔專業。

next 1/1 pre

林雅詩表示更致電其先生詢問此事,兼鬧爆先生。

next 1/1 pre

林雅詩再次強調額上傷痕非因家暴而致。

next 1/1 pre

林雅詩

next 1/1 pre

顏仟汶(右)與張文慈(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人林雅詩(Grace)到九龍灣展覽中心出席寵物電話應用程式活動,更帶同寵物狗狗出席。Grace在訪問時表示已養狗狗半年,事緣是因為囝囝不捨朋友寄養在自己家中的狗狗而購入同品種。只見Grace的狗狗非常可愛,惟昨日她送狗狗做美容時終被職員發現除有皮膚病之外,狗狗的耳朵更驚現血水,Grace說:「職員話我聽,佢隻耳仔之前似係畀人剪斷過,我話我唔覺,個職員話因為嗰間寵物店用AA超能膠同佢黐返埋個傷口。(要報警?)但個幾月前,我好嬲呀,我又無帶佢出街,無去過任何地方,但我諗諗吓我先生個零月前帶咗佢去剪毛,我都摸到有嗰啲一粒粒嘅膠水,我真係喊晒,點解會咁!」

不過Grace都表示自己最近因工作繁忙兼湊仔致無暇顧狗,需交由工人照顧,但發現剪耳事件後亦即致電鬧爆其先生:「佢受咗傷你應該要話我知,唔應該就咁用AA膠黐埋佢算數,好唔專業囉!」

提到Grace額上的傷痕,她再次解釋是發燒服藥後頭暈不慎撞到,問她可會被誤家暴?她說:「幾個朋友都即刻問我,顏仟汶、張文慈打畀我叫我老老實實話佢聽,我叫佢哋放心,自己唔小心啫。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!