掃呢頁CODE去手機

2016年1月29日 星期五

曾說「劉鑾雄包起李嘉欣」 __,嘉欣,李嘉欣,劉鑾雄,鍾嘉欣,

【本報訊】昨日庭上播放的片段中,兩被告藍藝和劉文軒除談及約Y交錢事宜,亦有高談「麻甩經」。二人話題轉到私影女模,劉謂現在的「私影妹(收費)好貴」,指「啲大陸富豪×啲model仔,搞到個市貴×晒」、「上過吓雜誌又話係明星」、「郭美美(內地網絡名人)都幾十萬一晚,佢算乜×嘢明星呀?」言詞間更提及「劉鑾雄包起李嘉欣」。案情指劉和藍是朋友,未有提及劉和藍如何相識和結識多久,但從片段可見藍對劉似乎相當信任, ...


【本報訊】昨日庭上播放的片段中,兩被告藍藝和劉文軒除談及約Y交錢事宜,亦有高談「麻甩經」。二人話題轉到私影女模,劉謂現在的「私影妹(收費)好貴」,指「啲大陸富豪×啲model仔,搞到個市貴×晒」、「上過吓雜誌又話係明星」、「郭美美(內地網絡名人)都幾十萬一晚,佢算乜×嘢明星呀?」言詞間更提及「劉鑾雄包起李嘉欣」。

案情指劉和藍是朋友,未有提及劉和藍如何相識和結識多久,但從片段可見藍對劉似乎相當信任,過程中未曾質疑劉的建議。而劉言詞間亦顯得有義氣,指考慮過是否協助藍,因藍第一時間找他,故決定襄助,謂「食得落咪食,食唔落再諗點啃」,並叫藍「畀心機搞掂自己壇嘢」,以免名譽掃地。藍早前已承認妨礙司法公正,但劉否認,辯方透露劉會出庭自辯。

■記者勞東來


鍾意就快D Share啦!