掃呢頁CODE去手機

2016年2月13日 星期六

【情人節陪你過】黎明唔玩金句玩數學題 __,黎明,

黎明送鏈陪你過情人節。next1/1pre三個鐘7萬幾人睇︳黎天王魅力沒法擋!next1/1pre唔知邊位粉絲會成為幸運兒呢?next1/1preHughGrant同DrewBarrymore套《冧歌有情人》HIT爆當年嘅情人節。next1/1pre情人節就到,一雙一對嘅就梗係開心啦!不過就算單身都唔一定過得好孤獨,好似已經回復單身嘅黎明咁,趁住情人節就喺FB到上載一條片,話只要答中一條簡單嘅問題 ...


黎明送鏈陪你過情人節。next1/1pre三個鐘7萬幾人睇︳黎天王魅力沒法擋!next1/1pre唔知邊位粉絲會成為幸運兒呢?next1/1preHughGrant同DrewBarrymore套《冧歌有情人》HIT爆當年嘅情人節。next1/1pre情人節就到,一雙一對嘅就梗係開心不過就算單身都唔一定過得好孤獨,好似已經回復單身嘅黎明咁,趁住情人節就喺FB到上載一條片,話只要答中一條簡單嘅問題 ...


黎明送鏈陪你過情人節。

next 1/1 pre

三個鐘7萬幾人睇︳黎天王魅力沒法擋!

next 1/1 pre

唔知邊位粉絲會成為幸運兒呢?

next 1/1 pre

Hugh Grant同Drew Barrymore套《冧歌有情人》HIT爆當年嘅情人節。

next 1/1 pre

情人節就到,一雙一對嘅就梗係開心不過就算單身都唔一定過得好孤獨,好似已經回復單身嘅黎明咁,趁住情人節就喺FB到上載一條片,話只要答中一條簡單嘅問題:「1+1 X 0」等於幾多,就送出五條名貴嘅鏈畀其中五位幸運兒,實行同粉絲齊齊開心過情人節,佢仲話會親自Inbox幸運兒。嘩!黎明親自Inbox,唔少網民都爭住答,而且仲幾有心思,以下節錄部分精彩留言:

「愛情沒有formula,兩個人之間係冇計的,愛情一樣,都是永恆的。INFINITY。」

「1+1X0 = 0,本來的2個人 1+1,若然大家都不付出 X0,到最後也是沒結果的 = 0」

「One.One and the only one!」

「係等於1呀,情人節快樂呀Leon!我細細個就已經好中(鍾)意你,你好勁呀咁多年樣無乜老過,依然咁靚仔同把聲都係咁man 呀!如果有機會抽到我嘅,麻煩你簽個名向(喺)個盒上面俾(畀)我留念呀!」

雖然黎明全程都冇露面好似差啲啲,不過去到片尾黎明就用差唔多十年前情人節大熱電影《冧歌有情人》嘅主題曲「Way Back Into Love」嚟做襯托,真係成個氣氛出晒嚟勁有心思!條片短短三小時就已經有7萬6千人瀏覽,仲有3千幾人畀LIKE,認真厲害!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!