掃呢頁CODE去手機

2016年2月6日 星期六

唐詩詠:唐詩詠笑洪永城眼細冇火 __,唐詩詠,洪永城,

唐詩詠話洪永城隻眼太細呀。next1/1pre唐詩詠呢個嘟嘴想點先?next1/1pre唐詩詠話40秒喊出嚟勁難。next1/1pre汪明荃話初一之後放假,準備飛去日本賞雪!next1/1pre藝人唐詩詠到將軍澳電視城為無綫節目《Sunday好戲王》擔任嘉賓,在評判汪明荃面前,與楊秀惠、沈震軒及何遠東同場較演技。今次詩詠將會與「桃花」對戲,問她桃花的角色?她笑言:「係古惑仔唔係張保仔。」而詩詠亦稱 ...


唐詩詠話洪永城隻眼太細呀。

next 1/1 pre

唐詩詠呢個嘟嘴想點先?

next 1/1 pre

唐詩詠話40秒喊出嚟勁難。

next 1/1 pre

汪明荃話初一之後放假,準備飛去日本賞雪!

next 1/1 pre

藝人唐詩詠到將軍澳電視城為無綫節目《Sunday好戲王》擔任嘉賓,在評判汪明荃面前,與楊秀惠、沈震軒及何遠東同場較演技。

今次詩詠將會與「桃花」對戲,問她桃花的角色?她笑言:「係古惑仔唔係張保仔。」而詩詠亦稱最困難難是40秒流淚的環節:「因為要認真做錯嘅嘢!」

詩詠有份演出的無綫劇《鐵馬戰車》即將大結局,她更透露與袁偉豪有咀嘴戲份未播出,問她男友洪永城會否睇到「眼火爆」?她笑說:「唔會佢隻眼咁細,無乜火!」詩詠更坦謂劇集收視好,希望有續集出現!

汪明荃飛日本賞雪

而藝人汪明荃受訪時表示會分享演戲心得,問她會否怕為參賽者帶來壓力?她笑言:「佢哋知係我㗎啦?」而汪明荃亦透露初一後會放假,更準備飛到日本賞雪!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!