掃呢頁CODE去手機

2016年3月4日 星期五

【爆笑回憶】盤點亞洲電視八大騎呢位 __,

亞視之所以成為經典,其實真係唔係一朝一夕。next1/1pre經典騎呢位一:盛品儒誤噏「眾所鳩知」next1/1pre經典騎呢位二:王征騎呢舞next1/1pre經典騎呢位三:王維基成最短命亞視高層next1/1pre經典騎呢位四:誤報江澤民死訊next1/1pre經典騎呢位四:誤報江澤民死訊next1/1pre經典騎呢位五:死字Logo遭強烈恥笑。next1/1pre經典騎呢位六:亞視收「旗」n ...


亞視之所以成為經典,其實真係唔係一朝一夕。

next 1/1 pre

經典騎呢位一:盛品儒誤噏「眾所鳩知」

next 1/1 pre

經典騎呢位二:王征騎呢舞

next 1/1 pre

經典騎呢位三:王維基成最短命亞視高層

next 1/1 pre

經典騎呢位四:誤報江澤民死訊

next 1/1 pre

經典騎呢位四:誤報江澤民死訊

next 1/1 pre

經典騎呢位五:死字Logo遭強烈恥笑。

next 1/1 pre

經典騎呢位六:亞視收「旗」

next 1/1 pre

經典騎呢位六:亞視收「旗」

next 1/1 pre

經典騎呢位七:無啦啦訓練班,不滿即炒

next 1/1 pre

經典騎呢位八:對住空櫈掟壽包

next 1/1 pre

亞洲電視由1957年成立啟播以嚟,經過多番改朝換代,雖然收視愈跌愈低,但唔代表亞視唔「紅」。成日做到TALKING POINT嘅亞視,歷年發生過唔少經典笑料,而且單單都夠晒經典,相信呢啲笑料,絕對成就到真正嘅亞視永恒。

「眾所鳩知」熱爆網

盛品儒2012年擔任亞視執行董事期間,曾批評當年還是城市電訊主席的王維基離任亞視行政總裁時,曾拿走亞視機密資料,但由於講嘢唔正,佢竟然將「眾所周知」講咗做「眾所鳩知」。雖然佢自己懵然不知,但火速成為笑料,而呢句經典說話,亦成為網民抽水精選。不過講到偷機密資料咁大單,王維基當然追究盛品儒誹謗啦,結果亞視同盛品儒要賠番130萬畀王維基,都真係令人幾無言。

王征騎呢舞

同亞視關係密切嘅亞洲會,2012年喺政府總部舉行「關注香港未來」集會,反對港府再發放新免費電視牌照,當年嘅準亞洲小姐、亞洲先生、藝員同職員基本上都有撐場。當時亞視嘅主要投資者王征,仲率領喺身上貼上「良心」貼紙嘅全體人員,高舉「否決」標語載歌載舞,由於動作「出位」,成為「騎呢舞」經典示範之一。

最短命亞視高層

王維基2008年尾擔任亞洲電視行政總裁,上任僅12日就發生被逼辭職事件,雖然當時亞視執行主席張永霖聲稱係因為王維基處事作風迴異,所以接受對方請辭,但王維基就話根本冇辭職意向,搞咗一大輪,王維基最終改任做顧問,成為最「短命」亞視高層。

誤報江澤民死訊

2011年,亞視喺7月6日嘅「六點新聞報道」度,報道中國共產黨中央委員會總書記江澤民死訊,仲將台徽改做灰色,雖然當時消息仲未得到北京政府證實,但亞視就將原定夜晚9點半播映嘅節目,改為播放相關特輯。結果新華社翌日發稿指死訊純屬謠言,當時嘅亞視高級副總裁梁家榮同副總裁譚衛兒同為事件引咎辭職。最後,亞視仲畀人罰咗30萬添。

死字Logo

2013年,亦即係亞視56周年,咁開心,亞視就諗到整個全新台慶logo搞搞新意思,點知就畀網友強烈恥笑個Logo感覺好似個「死」字咁,仲寸爆亞視冇錢搵設計師,雖然當時亞視執行董事盛品儒力撐設計充滿現代感同美感,不過已經挽救唔到成為又一笑柄呢個結果。

亞視收「旗」

舊年,仲要撞正係愚人節,向來以愚樂大眾為己任嘅亞視,喺嗰日又創經典。事緣行政會議當日下晝決定唔續牌畀亞視,而嗰日嘅傍晚,亞視保安竟然將亞視門口嘅香港區旗、國旗同亞視旗幟齊齊收起,見到啲旗幟喺暗色嘅天空度緩緩降下,呢個場面真係一見難忘㗎。

無啦啦訓練班

雖然成日都畀人笑,但自強不息嘅亞視,從來冇放棄過自己,2012年仲突然要求資歷淺嘅藝員上訓練班,導師就由一線藝人同「自己友」高層包辦,雖然課程密麻麻,但就被指質素欠奉(咁咪同亞視節目一樣?好似係),仲話如果有藝人不滿,就即被「炒魷」,結果戚黛黛、張啟樂、陳綺雯(Aki)、主持張紫櫻齊被怒炒,成為一時佳話。

對住空櫈掟壽包

亞視其實真係教識咗我哋好多嘢,就係有錢都未必使得鬼推磨。喺佢哋55周年嘅時候,雖然豪擲咗七位數搞台慶晚會,但可惜個個都話嗰幾個鐘嘅台慶節目,係一個訓練人類忍耐能力嘅平台,個節目悶到連現場觀眾都頂唔順,現場啲人走吓走吓、走吓走吓,結果出現咗好多令人望到都難過嘅空櫈。但難得嘅係,向來識得自欺欺人嘅亞視,竟然冇放棄,班司儀繼續向住堆空櫈拋壽包,又係一個永恒不滅嘅笑話經典。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!