掃呢頁CODE去手機

2016年3月22日 星期二

講吳奇隆前妻感虧欠 吳媽媽:沒給人家一場婚禮 __,吳奇隆,



其他影片:>>






吳奇隆與劉詩詩在峇里島完婚,過程溫馨感人,不過亦被挖返與前妻馬雅舒嘅種種恩怨。台灣《蘋果》喺峇里嘅酒店遇到吳奇隆媽媽,講到「前新抱」馬雅舒,佢語帶愧疚地說:「對,那時沒有辦婚禮,我們也真的沒有讓人家有那麼好的(待遇)。」吳奇隆喺小虎隊出道時期,要幫父親孭起8000萬台幣(約2000萬港幣)嘅債務,去到2001年先還得晒,當時佢同馬雅舒相戀,06年結婚,事後馬雅舒曾自爆5.31克,價值600萬台幣嘅 ...


吳奇隆與劉詩詩在峇里島完婚,過程溫馨感人,不過亦被挖返與前妻馬雅舒嘅種種恩怨。

台灣《蘋果》喺峇里嘅酒店遇到吳奇隆媽媽,講到「前新抱」馬雅舒,佢語帶愧疚地說:「對,那時沒有辦婚禮,我們也真的沒有讓人家有那麼好的(待遇)。」

吳奇隆喺小虎隊出道時期,要幫父親孭起8000萬台幣(約2000萬港幣)嘅債務,去到2001年先還得晒,當時佢同馬雅舒相戀,06年結婚,事後馬雅舒曾自爆5.31克,價值600萬台幣嘅「求婚戒」係吳奇隆送,但返番內地節目又話係自己碌卡買,仲話兩人嘅結婚相喺路邊影,似乎好似委屈,兩人最終於09年離婚。

吳媽媽提到吳奇隆上一段婚姻表示:「當時他也不是很好的時候,有拍戲但不是很火,所以也真的沒有給人家一場婚禮,沒有給到那些。」

問吳媽媽同前新抱仲有聯絡?佢話:「不會啦,她也結婚了。」不過2014年雲南大地震,佢都有打電話到馬雅舒老家雲南去慰問人係咪平安,講到吳奇隆似乎習慣將一切都俾愛人,吳媽媽就扮嬲咁話:「我們家小孩都這樣子!」佢話吳奇隆比較唔會諗自己,一個袋都用超耐,兩個哥哥合共5個小朋友嘅教育費同留學費都係由吳奇隆全包起,真係好孝順!


鍾意就快D Share啦!