掃呢頁CODE去手機

2016年3月22日 星期二

iPhone 6s:蘋果推iOS 9.3版本 夜用自動減藍光免傷眼 __,iPhone 6,蘋果,iPhone,iPhone 6s,iOS,

蘋果公司推出最新的iOS9.3版本,加入不少新系統功能。(資料圖片/設計圖片)next1/1pre好消息!好消息!各位果迷有無發現,蘋果公司推出咗iOS9.3版本?今次嘅更新加入咗唔少新系統功能,令用家用手機時可以更方便、更安全,想知有咩?等東網為你逐一介紹。1.NightShift模式「夜媽媽」用電話好傷眼?iOS9.3加入了全新的NightShift模式,用戶啟動後,系統就會自動減少顯示屏所顯 ...


蘋果公司推出最新的iOS 9.3版本,加入不少新系統功能。(資料圖片/設計圖片)

next 1/1 pre

好消息!好消息!各位果迷有無發現,蘋果公司推出咗iOS 9.3版本?今次嘅更新加入咗唔少新系統功能,令用家用手機時可以更方便、更安全,想知有咩?等東網為你逐一介紹。

1. Night Shift 模式

「夜媽媽」用電話好傷眼?iOS 9.3加入了全新的Night Shift模式,用戶啟動後,系統就會自動減少顯示屏所顯示的藍光,減少用戶雙眼所受到的傷害。

2. 備忘錄

唔想畀人睇到你備忘錄寫咗啲咩?iOS 9.3就為備忘錄加入更安全設計,用戶只要設定密碼後,就可以快速使用Touch ID來打開備忘錄及編輯內容,此亦可避免其他人使用你的手機時,可隨意打開你的備忘錄並修改內容。

3. 新3D Touch快捷目錄

在iPhone 6s同iPhone 6s Plus更新iOS 9.3後,用3D Touch就更加方便,因為它加入許多新的快捷目錄,用戶可以在天氣及設定中,快速打開電力、藍牙及Wi-Fi等項目。

4. Live Photos

iPhone 6s同iPhone 6s Plus新增了攝影功能Live Photos,依家iOS 9.3就加入了一項新選項,令用戶可保存「全解像度」的Live Photo;在使用共享時,只是按下複製,就可創立Live Photo的靜態照片。

5. 連接多台Apple Watch

過往iPhone的Watch App,只可一對一,即每部iPhone配對一隻Apple Watch,但在iOS 9.3內,就可用一部iPhone配對多過一隻Apple Watch,但與此同時Apple Watch的watchOS,也要更新到2.2才可做到。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!