掃呢頁CODE去手機

2016年3月12日 星期六

全球最索天氣女郎 墨西哥主播半裸晒股 __,

天氣報告好悶冇嘢睇?睇吓邊個報啦!墨西哥電視台搵嚟一位身材超火辣嘅女郎YanetGarcia去報天氣,佢仲要出親鏡都著貼身短裙,不論上、下、前、後嘅線條都呼之欲出,梗係咪倒唔少觀眾啦。隨即呢位天氣女郎就成為網絡紅人,喺instagram有成170萬粉絲,嘩,百幾萬咁誇?唔誇架喇,佢間中就post啲三點式、性感內衣、半裸露股嘅相,咁噴血,差少少《壹》仔都要打格先敢出。望真啲,佢嘅身材比例誇張到幾乎拍 ...




天氣報告好悶冇嘢睇?睇吓邊個報墨西哥電視台搵嚟一位身材超火辣嘅女郎Yanet Garcia去報天氣,佢仲要出親鏡都著貼身短裙,不論上、下、前、後嘅線條都呼之欲出,梗係咪倒唔少觀眾啦。

隨即呢位天氣女郎就成為網絡紅人,喺instagram有成170萬粉絲,嘩,百幾萬咁誇?唔誇架喇,佢間中就post啲三點式、性感內衣、半裸露股嘅相,咁噴血,差少少《壹》仔都要打格先敢出。

望真啲,佢嘅身材比例誇張到幾乎拍得住Barbie,有網民就質疑佢係整過嚟,不過就算係又點?整得咁靚,抵佢咁多like啦。

各位男士唔好恨喇,天氣女郎已經名花有主,FF吓好喇!

鍾意就快D Share啦!