掃呢頁CODE去手機

2016年3月21日 星期一

隆詩冇請飲 鄭嘉穎否認不和:冇咁小器 __,嘉穎,劉詩詩,吳奇隆,隆詩,鄭嘉穎,

鄭嘉穎話冇不和呀,但就認同隆詩少聯絡。next1/1pre鄭嘉穎孖住女友陳凱琳宣傳。next1/1pre陳凱琳話今日造型唔算好性感。next1/1pre問謝安琪索定陳凱琳索,嘉穎就話:「鹹魚青菜各有所愛!」明晒喇!next1/1pre嘉穎話隆詩知道佢懶,所以冇請佢去飲喎。next1/1pre嘉穎又話同佢哋冇唔妥,又話冇咁小器。next1/1pre陳凱琳勁冧咁望住嘉穎。next1/1pre鄭嘉穎與陳 ...




其他影片:>>






鄭嘉穎話冇不和呀,但就認同隆詩少聯絡。

next 1/1 pre

鄭嘉穎孖住女友陳凱琳宣傳。

next 1/1 pre

陳凱琳話今日造型唔算好性感。

next 1/1 pre

問謝安琪索定陳凱琳索,嘉穎就話:「鹹魚青菜各有所愛!」明晒喇!

next 1/1 pre

嘉穎話隆詩知道佢懶,所以冇請佢去飲喎。

next 1/1 pre

嘉穎又話同佢哋冇唔妥,又話冇咁小器。

next 1/1 pre

陳凱琳勁冧咁望住嘉穎。

next 1/1 pre

鄭嘉穎與陳凱琳在將軍澳電視城為無綫新劇《殭》拍攝宣傳片,陳凱琳以低胸裝示人,她說:「性感咩?已經遮住咗,其實造型係想跟番之前月曆型格造型。(網民比較你同謝安琪海報造型喎。)成日都會比較,不過,自己就冇去比較。」

嫌有鬚咀嘴拮

問到鄭嘉穎覺得陳凱琳還是謝安琪較漂亮,他說:「你哋明知故問,唔答,鹹魚青菜各有所愛,你哋唔好理我啦。(依傢冇鬚形象同劇集唔同?)咁冇可能一樣,有其他工作。」問到陳凱琳喜歡男友有鬚定冇鬚,她笑說:「兩樣都幾好,唔同feel。(有鬚拍咀戲會拮﹖)咁有鬚一定會拮。」

「總之就冇不和」

鄭嘉穎拍攝大陸劇集《步步驚心》而走紅,但卻沒有出席同劇演員吳奇隆與劉詩詩在峇里舉行的婚禮,他說:「太遠喇,可能佢哋知我懶,所以冇請我,唔使我辛苦抉擇去定唔去,如果杏兒去到好遠擺酒,我都會考慮去唔去,到時再話你知,好多選擇。(傳你同吳奇隆不和?)冇唔妥,咁就不和?邊有咁小器架,好老實講,近年同奇隆、詩詩係少聯絡,大家各有各忙,松哥同心悠同佢哋拍咗兩部劇會熟啲,總之就冇不和。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!