掃呢頁CODE去手機

2016年4月7日 星期四

陳庭欣當水泡 翟威廉搵 32D劉晨芝慰藉 [壹週刊 - 1361] __,庭欣,劉晨芝,翟威廉,陳庭欣,M1,

娛樂偵訊陳庭欣當水泡 翟威廉搵32D劉晨芝慰藉入行六年,口才身材俱佳的10年港姐冠軍陳庭欣,有同老闆殼王友好的阿叻撐住,終於在無綫彈出。事業有轉機,戀情亦有突破,一手擒住有米大狀唐偉倫(Warren),對拍拖多年,去年中傳分手的翟威廉又若即若離。痴心被當水泡,翟威廉決定另謀「出路」,近日密密搵亞洲版Beyonce、32D劉晨芝慰藉。態度曖昧即使被踢爆搭上有米大狀唐偉倫,睇完戲再到男方屋企過夜,不過 ...


娛樂偵訊

陳庭欣當水泡 翟威廉搵 32D劉晨芝慰藉

入行六年,口才身材俱佳的 10年港姐冠軍陳庭欣,有同老闆殼王友好的阿叻撐住,終於在無綫彈出。事業有轉機,戀情亦有突破,一手擒住有米大狀唐偉倫( Warren),對拍拖多年,去年中傳分手的翟威廉又若即若離。痴心被當水泡,翟威廉決定另謀「出路」,近日密密搵亞洲版 Beyonce、 32D劉晨芝慰藉。

態度曖昧

即使被踢爆搭上有米大狀唐偉倫,睇完戲再到男方屋企過夜,不過陳庭欣為保形象,死撐二人只是朋友關係。前度做小三撬大狀,由男友降呢為好友後,仍心存希望的翟威廉十分厚道:「至緊要開心,佢(陳庭欣)咁大個人,冇理由要我俾意見。」

近年被陳庭欣當後備電的觀音兵翟威廉,明知女方對自己呼之則來,揮之則去,依然冇抗議,全因陳庭欣態度曖昧,不停給他希望。

「 Toby(陳庭欣)都有同身邊朋友講過佢哋分開咗,不過唔想出嚟活動做騷冇話題,所以表面一直 keep住好朋友關係,威廉就以為自己仲有機會,直至同 Warren(有米大狀)單嘢爆咗出嚟,佢先醒覺同 Toby唔可能復合。近排佢成日去搵 Adrienne(劉晨芝)飲酒傾偈。其實舊年佢同 Toby分手之後,都 keep住有搵 Adrienne訴苦。」知情者說。

玩自拍

笑唔停

冧爆

攬住去下場

互隊啤

餵食串燒

餵食攬笑

有晚翟威廉又去了劉晨芝跟朋友夾份投資,位於中環蘭桂坊的韓國餐廳打躉,在近門口位置坐低後不久,就見低胸打扮的劉晨芝出現,二人邊隊啤邊密斟,飲了兩 round啤酒,之後轉飲韓國燒酒。

其間,劉晨芝餵翟威廉食串燒,二人又攬又笑玩自拍,平日慣做陳庭欣觀音兵的翟威廉,有 32D劉晨芝氹番,心情特別好。

飲到凌晨一點幾,二人撇甩身邊另一友人,攬住離開再轉場。

「知道 Toby同個大狀一齊之後,威廉好冇心機,有時收咗工都會落去 Adrienne間餐廳飲番杯先再返屋企。可能見得多,威廉近排明顯對 Adrienne唔同咗,俾 Toby拖咗咁耐,佢都應該放低,為自己打算吓,我哋都覺得,佢對 Adrienne有意思。」知情者說。

隔幾日,他又到劉晨芝的韓國餐廳再慶祝,劉晨芝則未有入鏡。

翟威廉上月 29號生日,陳庭欣孖住一班朋友替他食飯慶祝。

陳庭欣早前被拍到跟大狀 Warren睇完戲,跟住再去對方屋企過夜。

娛圈蒲場百搭

曾經在美國樂壇發展的劉晨芝,結交不少名人,與萬人迷碧咸也認識。

現年 33歲的劉晨芝,是美籍華裔歌手, 07年推出的專輯《 Magic Tricks》,曾打入美國 Billboard流行榜第七位,在美國樂壇有「亞洲版 Beyonce」之稱,也是美國「格林美音樂獎」常客。

曾跟美國話題名媛 Paris Hilton的舊愛,美國樂隊 Good Charlotte成員 Benji Madden傳緋聞的她, 13年被爆曾無辜捲入美國唱片公司老闆 Henry Jones,一宗四億元「種金」詐騙案,劉晨芝事後承認當年無知被利用,銀行戶口容他人存放廿萬美元涉案款項,及後她將涉款交還,冇受刑責。

近年轉戰香港的劉晨芝,曾跟莊思敏開時裝店,又與清洪契仔開夜場,是娛圈及蒲場百搭,也是樂基兒、傅明憲的閨密。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!