掃呢頁CODE去手機

2016年4月25日 星期一

鄭嘉穎自認似元華:最多幾十年冇洗頭 __,嘉穎,十年,元華,鄭嘉穎,

鄭嘉穎話都似元華,都係武林高手同埋已經隱世埋名。藝人鄭嘉穎、陳凱琳、陸永以及陳嘉寶等到葵芳出席無綫劇集《殭》傳宣活動。其中嘉穎及陸永服裝更是襯到絕,受訪時嘉穎笑言:「因為心有靈犀啦,黑白最易襯!(會與女友陳凱琳着情侶裝?)唔會,各人品味唔同,着番自己舒服嗰啲啦。」陸永囡囡追《殭》睇靚仔而嘉穎今次也沒有偕女友陳凱琳一齊受訪,反而拉埋陸永一齊。二人被問到收視時,陸永即笑言:「我唔滿意呀,因為我想多啲人 ...


鄭嘉穎話都似元華,都係武林高手同埋已經隱世埋名。

藝人鄭嘉穎、陳凱琳、陸永以及陳嘉寶等到葵芳出席無綫劇集《殭》傳宣活動。其中嘉穎及陸永服裝更是襯到絕,受訪時嘉穎笑言:「因為心有靈犀啦,黑白最易襯!(會與女友陳凱琳着情侶裝?)唔會,各人品味唔同,着番自己舒服嗰啲啦。」

陸永囡囡追《殭》睇靚仔

而嘉穎今次也沒有偕女友陳凱琳一齊受訪,反而拉埋陸永一齊。二人被問到收視時,陸永即笑言:「我唔滿意呀,因為我想多啲人睇嘛!」嘉穎亦笑言收視永遠可以更好,很有信心在餘下的三分之二劇集收視會繼續上升。不過嘉穎卻自爆其母對《殭》並不受落,認為《殭》較適合年青觀眾:「佢話,嘩!咁多血嘅?又咬人嘅?」而陸永又笑言囡囡追劇時,當見到爸爸就不看:「不死人同殭屍都睇,因為佢知道咩係靚仔(指鄭嘉穎),佢原本都覺得我靚仔。(好hurt?)咁又冇,但唔知點解咁快就由原本佢喺電視見到我好興奮變到唔鍾意睇。」

提到嘉穎劇中的造型被網民瘋狂討論,又被指似元華,他笑言自己曾想過參考「犀利哥(靚仔乞丐)」及電影《功夫》中周星馳的造型,惟最後才打算參考《功夫》中的元華:「因為佢係武林高手,已經隱世埋名,似喇!(五百年冇洗頭?)有嘅,五百年前邊有gel啫,我用gel㗎嘛!最多話幾十年冇洗,咁就合理喇!」

尊重女友宗教

提到嘉穎最近偕陳凱琳返教會,嘉穎認為了解對方的宗教是一種尊重:「我尊重每一個人嘅宗教,當我唔知道、唔認識嘅時候,我想多啲認識啫。(咩感覺?)詳細就唔講喇,呢啲好私隱。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!