掃呢頁CODE去手機

2016年4月2日 星期六

亞視停播:【足本有片】嘉賓齊灑淚 張家瑩最激 __,張家瑩,亞視,

在最好時刻分離,不要流眼淚...next1/1pre黎燕珊(左)同筱靖,其實喺尋晚11點55分左右,望住亞視嘅畫面時,已經忍唔住眼紅紅,而林韋辰嘅神情亦不無傷感。next1/1pre尋晚喺公開活動度情緒激動嘅黎燕珊,喺直播進行時都有落淚,更要用紙巾拭淚。next1/1pre筱靖一直眼紅紅,不過佢話因為自己唔鍾意啲傷感嘅場面,所以一直強忍眼淚。next1/1pre寶珮如雖然眼泛淚光,但表現尚算平靜。 ...


在最好時刻分離,不要流眼淚...

next 1/1 pre

黎燕珊(左)同筱靖,其實喺尋晚11點55分左右,望住亞視嘅畫面時,已經忍唔住眼紅紅,而林韋辰嘅神情亦不無傷感。

next 1/1 pre

尋晚喺公開活動度情緒激動嘅黎燕珊,喺直播進行時都有落淚,更要用紙巾拭淚。

next 1/1 pre

筱靖一直眼紅紅,不過佢話因為自己唔鍾意啲傷感嘅場面,所以一直強忍眼淚。

next 1/1 pre

寶珮如雖然眼泛淚光,但表現尚算平靜。

next 1/1 pre

眾人之中,以張家瑩最為激動,淚珠更加係清晰可見。

next 1/1 pre

前亞視藝人黎燕珊、筱靖、張家瑩、寶珮如及林韋辰,齊齊現身《東網》網頁版、App版、《東網》及《東網巨星》FB專頁的直播節目《告別亞視》及《直擊熄機》,齊齊見證亞視熄機的歷史性時刻。

《告別亞視》直播節目全長40分鐘,在《東網電視》兩位主持俞詠文及陳振安的引領下,五位嘉賓先後娓娓道來在亞視的苦與樂,其中黎燕珊提及的一場火災導致大家團結一致,以及張家瑩的飛紙仔往事,更是既有趣又動容。而另一個亮點,除咗喺亞視熄機之後,五位嘉賓在直播廠重逢的感人場面外,眾人不約而同留下不捨之淚,亦是相當震撼,其中張家瑩更是感性非常,豆大淚珠沿面而下。

如果因為時間關係,錯過咗《東網》直播節目《告別亞視》,唔使愁,依家即時可以睇番,咁精彩又有笑有淚嘅節目,真係唔好錯過呀。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!