掃呢頁CODE去手機

2016年4月2日 星期六

【真正驚喜】亞視遺言:應該都要獨立 __,亞視,

亞視「臨終」之前,到底說了甚麼?原來有兩個版本。但畫面都係羅霖。最後節目係《MissAsia25th葡萄牙瑰麗巡迴》。Version1:羅霖對住鏡頭,侃侃而談說:「都應該都要獨立(對)特別是經濟獨立 (對)」Version2:羅霖對住鏡頭,侃侃而談說:「應該都要獨立(對)」然後畫面即cut轉藍幕。網民就說:「遣言真係好精警」、「被河蟹了」。咁啱,亞視大埔總台門口,有市民揮港英旗。亞洲電視,多謝你。 ...




其他影片:>>






亞視「臨終」之前,到底說了甚麼?原來有兩個版本。但畫面都係羅霖。最後節目係《Miss Asia 25th 葡萄牙瑰麗巡迴》。Version 1:羅霖對住鏡頭,侃侃而談說:

「都應該都要獨立

(對)

特別是經濟獨立 

(對)」Version 2:羅霖對住鏡頭,侃侃而談說:

「應該都要獨立

(對)」然後畫面即cut轉藍幕。網民就說:「遣言真係好精警」、「被河蟹了」。

咁啱,亞視大埔總台門口,有市民揮港英旗。

亞洲電視,多謝你。

「完整」其實係咁嘅…

鍾意就快D Share啦!