掃呢頁CODE去手機

2016年4月30日 星期六

三百萬一場 小鳳姐個唱袋走千八百萬 __,小鳳姐,徐小鳳,

三百萬一場小鳳姐個唱袋走千八百萬17,121views│2016年04月30日相隔兩年,小鳯姐早前開記者會,宣布今年七月在紅館開騷,原來小鳯姐開騷價係三百萬一場,好多天王天后一場都不過係一百萬,點解小鳯姐會收咁貴?原來佢包晒整個演唱會製作,當中台、燈、聲、化妝、服裝以及海報等。其實,小鳯姐早喺幾年前已經同主辦單位簽咗十五場,一次過袋走4500萬,14年只係做咗8場,佢依家係還演唱會債,做埋未完嗰幾 ...






  • 其他影片:>>






  • 三百萬一場 小鳳姐個唱袋走千八百萬
  • 17,121 views│2016年04月30日
  • 相隔兩年,小鳯姐早前開記者會,宣布今年七月在紅館開騷,原來小鳯姐開騷價係三百萬一場,好多天王天后一場都不過係一百萬,點解小鳯姐會收咁貴?原來佢包晒整個演唱會製作,當中台、燈、聲、化妝、服裝以及海報等。其實,小鳯姐早喺幾年前已經同主辦單位簽咗十五場,一次過袋走4500萬,14年只係做咗8場,佢依家係還演唱會債,做埋未完嗰幾場,所以就算慳住做製作,都唔難理解。

    鍾意就快D Share啦!