掃呢頁CODE去手機

2016年5月25日 星期三

肯亞徐篤住減肥 40吋腩Eason日行十公里 __,Eason,徐濠縈,肯亞徐,陳奕迅,

肯亞徐篤住減肥40吋腩Eason日行十公里11,361views│2016年05月25日Eason近年專注世界巡唱,可以話係忙到甩肺,但奇怪嘅係Eason愈忙愈肥。Fit爆兼有「肯亞徐」之稱嘅老婆,為咗𥄫實老公健康,決定親自篤住Eason進行地獄式減肥,誓要搣走老公嘅40吋巨腩!肯亞徐就話跑得啫,但Eason傷過韌帶唔跑得,所以兩公婆就一個跑步,一個踩單車。不過有時阿徐都會就吓老公 ...






  • 其他影片:>>






  • 肯亞徐篤住減肥 40吋腩Eason日行十公里
  • 11,361 views│2016年05月25日
  • Eason近年專注世界巡唱,可以話係忙到甩肺,但奇怪嘅係Eason愈忙愈肥。Fit爆兼有「肯亞徐」之稱嘅老婆,為咗𥄫實老公健康,決定親自篤住Eason進行地獄式減肥,誓要搣走老公嘅40吋巨腩!

    肯亞徐就話跑得啫,但Eason傷過韌帶唔跑得,所以兩公婆就一個跑步,一個踩單車。不過有時阿徐都會就吓老公,索性連自己都唔跑,改為孖公仔日行10公里,由壽臣山屋企出發行去南灣,而後再行返屋企。

    上星期四中午,《壹》仔見到阿徐又篤實Eason去減肥。一身黑色運動裝束嘅徐濠縈fit爆,拍埋老公身邊形成強烈對比。之後行到身水身汗嘅Eason熱到頂唔順,索性除埋衫,大曬豬腩肉。

    鍾意就快D Share啦!