掃呢頁CODE去手機

2016年5月1日 星期日

張筱蘭:同爸爸馬德鐘勁似樣 馬在驤恨闖影壇 __,張筱蘭,馬德鐘,

張筱蘭孖仔仔馬在驤現身慈善晚宴,馬在驤個樣同爸爸馬德鐘(紅圈)好似樣呀!馬德鐘太太張筱蘭與兒子馬在驤現身法國五月舉辦香港首個莫奈名畫展暨慈善晚宴,張筱蘭稱丈夫現身在橫店拍劇,故由兒子陪她。曾在法國生活談到兒子跟馬德鐘的樣子十分相似,張筱蘭笑言:「頭先好多熟朋友都係咁講,佢好少出嚟,今次係第一次真正陪我去慈善活動,佢唔係怕醜,係比較文靜,佢讀法國國際學校,對莫奈好有興趣,小五嘅時候已經讀過莫奈。」張 ...


張筱蘭孖仔仔馬在驤現身慈善晚宴,馬在驤個樣同爸爸馬德鐘(紅圈)好似樣呀!

馬德鐘太太張筱蘭與兒子馬在驤現身法國五月舉辦香港首個莫奈名畫展暨慈善晚宴,張筱蘭稱丈夫現身在橫店拍劇,故由兒子陪她。

曾在法國生活

談到兒子跟馬德鐘的樣子十分相似,張筱蘭笑言:「頭先好多熟朋友都係咁講,佢好少出嚟,今次係第一次真正陪我去慈善活動,佢唔係怕醜,係比較文靜,佢讀法國國際學校,對莫奈好有興趣,小五嘅時候已經讀過莫奈。」張筱蘭又指十多年前,她與兒子曾在法國生活,現時兒子又在法國國際學校讀書,法文比中文還要好,張筱蘭稱自己已教不到兒子做功課,因為太深奧。

問到馬在驤有否興趣入娛樂圈時,他坦言有興趣,但不知有否機會:「我鍾意睇戲,對做戲有興趣,但唔識。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!