掃呢頁CODE去手機

2016年5月17日 星期二

WhatsApp終身免費:WhatsApp又有新功能? 貼士係通話 __,WhatsApp,

WhatsApp推視像通話,真唔真先?(資料圖片/流動日報網頁/設計圖片)雖然依家十個香港人,起碼有九個都用緊WhatsApp,不過隨住LINE、WeChat同Telegram興起,WhatsApp都咪話唔大壓力,嗱,好似近排WhatsApp又傳推出新功能,大家諗唔諗到係咩?......開估,就係視像通話喇,大家開唔開心先?早前不少Androidbeta版的WhatsApp用戶發現,在對話介面按一 ...


WhatsApp推視像通話,真唔真先?(資料圖片/流動日報網頁/設計圖片)

雖然依家十個香港人,起碼有九個都用緊WhatsApp,不過隨住LINE、WeChat同Telegram興起,WhatsApp都咪話唔大壓力,嗱,好似近排WhatsApp又傳推出新功能,大家諗唔諗到係咩?......開估,就係視像通話喇,大家開唔開心先?

早前不少Android beta版的WhatsApp用戶發現,在對話介面按一下通話時,會彈出一個新的對話方塊,讓用戶選擇語音或視像通話,不過有關功能其實係「裝假狗」,目前尚未能使用。

早於去年iOS版亦曾傳過推出有關功能,但之後就好似無咗件事,依家各位用家又會唔會重燃希望?大家如果想「試用」呢個未完成的功能,可以於Google Play下載beta版本,至於功能會否真的推出,以及推出時間表,現時仍是未知之數。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!