掃呢頁CODE去手機

2016年6月24日 星期五

澄清情未變 林作媽咪出手幫囝囝箍煲 __,林作,

林作有個咁體貼、咁開通同咁明白兼任信自己嘅媽咪,真係好幸福呀!大律師林作和港姐麥明詩這對情侶近日盛傳分手,「鴨王」何浩文更被指介入戀情,擺明挑機大狀!而向來同囝囝林作無所不談嘅林作母親Lily王,原來曾親自出手輔導這對小情侶,更為他們澄清情未變,打破分手傳言!Lily接受《東網》電話訪問時,大讚麥明詩係好女仔,更勸喻對方和林作別讓人「有機可乘」。Lily說:「佢哋冇分手!我一向都好錫阿詩,佢係好乖 ...


林作有個咁體貼、咁開通同咁明白兼任信自己嘅媽咪,真係好幸福呀!

大律師林作和港姐麥明詩這對情侶近日盛傳分手,「鴨王」何浩文更被指介入戀情,擺明挑機大狀!

而向來同囝囝林作無所不談嘅林作母親Lily王,原來曾親自出手輔導這對小情侶,更為他們澄清情未變,打破分手傳言!Lily接受《東網》電話訪問時,大讚麥明詩係好女仔,更勸喻對方和林作別讓人「有機可乘」。Lily說:「佢哋冇分手!我一向都好錫阿詩,佢係好乖嘅孝順女,佢哋兩個小朋友床頭打交床尾和。我啱啱先至同阿詩通過電話,我同佢講,一對情侶間中有風雨係冇所謂,呢啲都只係花邊新聞,經得起呢啲考驗,以後嘅路先行得更遠,亦都唔好畀人有機可乘,乘虛而入。」

對於囝囝林作緋聞不少及予人口花花感覺,Lily力撐囝囝,除對林作投信任票,更笑言他「得把口」:「我好信Joe,佢只係得把口,一對小情人之間彼此都要畀對方空間,互相信任最重要。(林作心情點?)佢心情冇乜嘢,我同佢講唔好為負面新聞介懷,過幾日就冇事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!