掃呢頁CODE去手機

2016年6月7日 星期二

姊弟戀開花搞大佢 鍾麗緹第三次嫁 __,鍾麗緹,鍾麗,

姊弟戀開花搞大佢 鍾麗緹第三次嫁女人四十仍然可以是一枝盛放鮮花,45歲辣媽鍾麗緹(Christy)經歷過兩段婚姻,且有三個女兒,但去年在內地真人騷《如果愛》跟年輕12載的內地男星張倫碩撻着,前日更獲男友跪地求婚,Christy開心得直呼「我願意」!她指之前兩次結婚也沒機會穿婚紗,今次定要穿婚紗及大搞,更興奮說:「我覺得好幸福呀!」鍾麗緹經歷過兩段婚姻,先後為兩任丈夫生了三個女兒,去年與年輕12載的 ...


姊弟戀開花搞大佢 鍾麗緹第三次嫁

女人四十仍然可以是一枝盛放鮮花,45歲辣媽鍾麗緹(Christy)經歷過兩段婚姻,且有三個女兒,但去年在內地真人騷《如果愛》跟年輕12載的內地男星張倫碩撻着,前日更獲男友跪地求婚,Christy開心得直呼「我願意」!她指之前兩次結婚也沒機會穿婚紗,今次定要穿婚紗及大搞,更興奮說:「我覺得好幸福呀!」

鍾麗緹經歷過兩段婚姻,先後為兩任丈夫生了三個女兒,去年與年輕12載的內地演員張倫碩,拍攝第二季內地戀愛真人騷節目《如果愛》時「堅撻着」,前日Christy與張倫碩在內地為第三季《如果愛》擔任嘉賓錄影時,張倫碩竟向Christy送上求婚驚喜。



■鍾麗緹前日錄影真人騷《如果愛》期間,忽獲男友張倫碩跪地求婚,鍾麗緹驚喜掩面不知所措。

跪地送上戒指張倫碩與舞蹈員表演完歌舞後說:「我們從《如果愛》走出來的,所以我覺得在節目結束時,都給大家一個更好的開始,全世界都看到我曾經講過我會對你(鍾麗緹)負責任,我希望可以給你快樂,和永遠的開心,希望你可以嫁給我!」

說罷張倫碩拿着戒指跪低說:「你願意嫁給我嗎?」全場人即時起哄,在雙方父母和家人見證下,Christy開心得眼泛淚光說:「我願意!」之後張倫碩親吻Christy,有情人終成眷屬。

記者昨致電恭喜Christy,她透過微信開心地說:「當然say yes啦,因同佢一齊一年,好了解佢性格,佢係一個好負責任嘅男人,好take care我同小朋友,好多謝《如果愛》,我可以搵到我真愛。我最開心係everyday我可以同佢say good morning 、good night。」

雖然第三度結婚,但Christy不但不會一切從簡,反而計劃大搞,她說:「我其實從來未有過好traditional嘅wedding ,第一次就乜都冇安排,第二次喺加拿大,所以冇朋友,only family,同埋我從來都冇着過婚紗、好長嘅婚紗,所以今次想有個traditional嘅wedding、有個好大好大嘅party。我最開心佢一路一路寫好多歌,佢唱歌好好,我哋好開心,有好多creative嘅嘢想一齊合作,咁樣生活會好精采,喺我心裏面我知道我永遠有個男人喺身邊支持我、愛我,好難得,我覺得自己好幸福呀!



■張倫碩求婚成功後當眾親吻鍾麗緹,全場賓客拍手歡呼。



■鍾麗緹雖然結過兩次婚又生了三個女兒,但魅力依然,「小臘肉」張倫碩都愛上她。



■(左起)鍾麗緹父母及幼女、二女,與張倫碩父母(右一、二)都戥一對準新人高興。

婚期最快10月Christy又說張倫碩是山東人,所以結婚會做足傳統:「我一定要着旗袍,同埋要同爹哋媽咪斟茶同畀利是,係我之前未做過嘅,今次要做啦。」會否再生BB?她笑說:「呢個要順其自然啦,睇個天點安排啦。」說到婚期,Christy希望今年10月或11月舉行,但一切要視乎她拍攝電影的檔期而定。

採訪:魯吉


鍾意就快D Share啦!