掃呢頁CODE去手機

2016年6月7日 星期二

陳瀅:陳瀅鬼祟彈人Bra帶 蔡思貝慘叫:呀… __,蔡思貝,陳瀅,

身為宅男女神嘅陳瀅(左圖)原來都玩呢啲嘅!宅男女神陳瀅尋曉就同一班好姊妹好似蔡思貝、劉佩玥、賴慰玲等去睇天后容祖兒音樂會!點知「怪」事就發生喇…陳瀅喺場外時叫人拍咗條片再放上instagram,佢就鬼鬼祟祟偷番薯,鏡頭一影就影住佢擺出一個「叫人唔好出聲」嘅手勢,點知原來佢行去着住性感吊帶衫嘅蔡思貝身後,使出一招「彈指神功」,連彈衫帶同Bra帶一箭雙鵰,真係曳曳豬!而亮點就係蔡思貝嚇倒但好嬌嗲咁「呀 ...


身為宅男女神嘅陳瀅(左圖)原來都玩呢啲嘅!

宅男女神陳瀅尋曉就同一班好姊妹好似蔡思貝、劉佩玥、賴慰玲等去睇天后容祖兒音樂會!點知「怪」事就發生喇…

陳瀅喺場外時叫人拍咗條片再放上instagram,佢就鬼鬼祟祟偷番薯,鏡頭一影就影住佢擺出一個「叫人唔好出聲」嘅手勢,點知原來佢行去着住性感吊帶衫嘅蔡思貝身後,使出一招「彈指神功」,連彈衫帶同Bra帶一箭雙鵰,真係曳曳豬!而亮點就係蔡思貝嚇倒但好嬌嗲咁「呀…」咗聲,叫到咁,真係好多遐想喎!片段傳嚟一陣笑聲,但蔡思貝呆咗唔識畀反應…

相反陳瀅就梗係擺出勝利者姿態啦,佢留言話:「純熟意外 PS: 好鍾意聽 @sisleychoi(蔡思貝) 叫 #無限loop」有唔少網民都留言話陳瀅「好壞呀」,不過相信大家讀書嘅時候,都可能玩過呢樣嘢,回憶真係返晒嚟呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!