掃呢頁CODE去手機

2016年7月9日 星期六

【沙灘友注意】香香愛着比堅尼曬太陽 __,香香,岑麗香,

香香會着比堅尼去沙灘曬太陽㗎,撞唔撞到就睇運氣喇!藝人岑麗香(香香)出席腕錶品牌概念店揭幕酒會,身穿白色連衣裙亮相的她,輕晒事業線,她表示近來天氣較熱,問到可否再性感多點?她笑說:「今日都幾多啦,性感啲就留番去沙灘玩同去游水先,我又唔係走性感路線。(敢喺香港游水?)都有喺香港嘅泳池游水。(有冇被人偷影?)以我所知冇,如果怕會着onepiece、有時會着埋短褲仔、背心仔。(着咁多!)夏天會同朋友去沙 ...


香香會着比堅尼去沙灘曬太陽㗎,撞唔撞到就睇運氣喇!

藝人岑麗香(香香)出席腕錶品牌概念店揭幕酒會,身穿白色連衣裙亮相的她,輕晒事業線,她表示近來天氣較熱,問到可否再性感多點?她笑說:「今日都幾多啦,性感啲就留番去沙灘玩同去游水先,我又唔係走性感路線。(敢喺香港游水?)都有喺香港嘅泳池游水。(有冇被人偷影?)以我所知冇,如果怕會着one piece、有時會着埋短褲仔、背心仔。(着咁多!)夏天會同朋友去沙灘曬太陽,就會多啲時間着比堅尼。(着畀男友睇?)唔係,比堅尼係着畀自己睇,暫時都冇同男友去過沙灘,未有機會,之前見面都係凍啲嘅天氣。(即係好耐冇見?)我哋或者會做其他活動,踩單車、食飯,健康嘢。」

同男友着情侶裝畀人笑

問到會否送手錶給男友?香香表示要在一個值得紀念的日子才會送錶:「我覺得錶唔係隨便送,除咗送畀屋企人,不過我都希望有一日會有情侶錶,依家未有,有時行街見到啲夫婦戴情侶錶、或者着情侶裝覺得好sweet,但唔係個個男仔都接受着情侶裝,但錶就高貴啲。(男友介唔介意着?)朋友會笑我哋,亞洲、香港、韓國都好興,我都覺得得意,自己接受,但喺美國、加拿大,朋友會笑我哋,就算着都要睇咩地方先着得。(即係試過着?)就算襯色着白色T-shirt牛仔褲都會被人笑,試過啦,外國人冇咁接受,但錶就低調啲,又有嗰個意思,唔會被人笑,感覺舒服啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!