掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

林心如結婚:【回憶返晒嚟】還珠格格三大美女合照 __,還珠,林心如,還珠格格,

經過咁多年歲月洗禮,呢三位美女,點解仲好似靚過以前嘅?台灣藝人林心如同霍建華嘅婚點真係亮點處處,除咗浪漫嘅婚宴場地,同埋一對新人嘅深情互動成為亮點之外,因與心如拍攝內地劇《還珠格格》而成為好友的趙薇及范冰冰的出現,亦是這個婚禮的亮點。雖然《還》劇已經係1997年拍攝嘅劇集,即係話係十九年前拍嘅作品,不過喺劇中三大好姊妹心如、趙薇同范冰冰嘅感情,經過咁多年依然冇變,呢點真係相當值得佩服。雖然呢三大美 ...


經過咁多年歲月洗禮,呢三位美女,點解仲好似靚過以前嘅?

台灣藝人林心如同霍建華嘅婚點真係亮點處處,除咗浪漫嘅婚宴場地,同埋一對新人嘅深情互動成為亮點之外,因與心如拍攝內地劇《還珠格格》而成為好友的趙薇及范冰冰的出現,亦是這個婚禮的亮點。

雖然《還》劇已經係1997年拍攝嘅劇集,即係話係十九年前拍嘅作品,不過喺劇中三大好姊妹心如、趙薇同范冰冰嘅感情,經過咁多年依然冇變,呢點真係相當值得佩服。雖然呢三大美女依家都貴為大忙人,不過趙薇同冰冰依然有抽空出席心如呢個峇里婚宴,而且仲同新娘子嚟咗張合照,方便召喚大家嘅集體回憶。

照片所見,盛傳大肚嘅新娘子心如谷胸上陣,而冰冰就同新娘子嘅打扮有啲似,唔單止都係米米地同白白地色,仲要都係成身喱士,隆重程度唔輸心如。至於趙薇就相對較casual,可能係佢唔想搶新娘子嘅風頭


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!