掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

【明珠台女神】嫌大台發展冇前途 前港姐李雪瑩秘嫁六呎男 __,女神,TVB,大台,明珠台,港姐,李雪瑩,

曾經喺劇集《怒火街頭II》飾演律師、2010年最上鏡小姐李雪瑩(Crystal),雖然當時佢嘅人氣一度超越鍾嘉欣、苟芸慧等人,成為官方網頁人氣榜第一位,不過佢喺大台做藝員,但係一直都冇乜發展機會,做過明珠台《港生活·港享受》主持,之後又客串下啲劇集。李雪瑩可能見發展唔係好理想,於是做咗4年藝員之後,喺2014年年初以進修為由,同大台提前解約,離開娛樂圈,離開前最後一部作品係《愛我請留言》。噚日李雪 ...




其他影片:>>






曾經喺劇集《怒火街頭II》飾演律師、2010年最上鏡小姐李雪瑩(Crystal),雖然當時佢嘅人氣一度超越鍾嘉欣、苟芸慧等人,成為官方網頁人氣榜第一位,不過佢喺大台做藝員,但係一直都冇乜發展機會,做過明珠台《港生活·港享受》主持,之後又客串下啲劇集。李雪瑩可能見發展唔係好理想,於是做咗4年藝員之後,喺2014年年初以進修為由,同大台提前解約,離開娛樂圈,離開前最後一部作品係《愛我請留言》。噚日李雪瑩喺ig宣佈結婚,仲貼咗張同未婚夫頭貼頭嘅合照,左手無名指戴咗一隻好閃嘅戒指,唔少網民都留言祝福,佢都有留言話多謝。晚上李雪瑩以短訊回覆《蘋果》謂;「很多謝大家嘅祝福! 回到香港再同大家分享。」其實Crystal離開大台之後,佢有做過Model,仲久唔久見佢玩瑜伽兼周遊列國,點都好過留喺度做藝員,真係好幸福,其好友朱千雪亦都有留言恭喜佢,讚佢係一個美麗嘅新娘。同李雪瑩做明珠生活時認識嘅蘇頌輝,5月去新加坡時同兩口子食過飯,佢話:「佢男友好好人、好細心、好勤力工作,佢哋結婚一定戥佢開心。」知唔知係咪噚日結婚?佢就話:「唔知,但呢個係每個女仔夢想啦,恭喜佢哋。」據知李雪瑩現在不常在港居住,喺新加坡同英國兩邊走,間中回港會約圈中好友食飯。同屆港姐莊思明,幾個月前同李雪瑩食飯,佢接受訪問時話:「知佢會結婚,但佢想低調,我都唔知幾時。咁梗係要恭喜佢,我識佢男友,雪瑩話依家好好,好開心,最緊要開心啫。」

李雪瑩ig宣佈結婚。 (李雪瑩ig圖片) (李雪瑩ig圖片)
Crystal離開大台之後,久唔久見佢玩瑜伽兼周遊列國,睇嚟好幸福。 (李雪瑩ig圖片) 喺大台做藝員,客串下啲劇集。 (李雪瑩ig圖片) (李雪瑩ig圖片)

鍾意就快D Share啦!