掃呢頁CODE去手機

2016年7月6日 星期三

名人:庭園逾千呎!郭晶晶霍啟剛豪宅曝光 __,霍啟剛,郭晶晶,

郭晶晶同老公霍啟剛最近參加內地真人騷。近年有唔少真人騷鍾意邀請明星參與,反應好之餘,又能令觀眾了解明星真實嘅一面,「跳水公主」郭晶晶同老公霍啟剛亦有參加內地真人騷《極速前進》第三季。據知最近節目組獲邀到其家宅採訪,事後節目喺官方微博晒出一輯相,仲透露:「前天牽手的嘉賓組合答案揭曉!就是我們的晶剛夫婦啦!~再等三天,大家就可以看到他們在節目中更多的精彩內容。」相中郭晶晶同霍啟剛喺豪宅嘅草坪上受訪,兩 ...


郭晶晶同老公霍啟剛最近參加內地真人騷。近年有唔少真人騷鍾意邀請明星參與,反應好之餘,又能令觀眾了解明星真實嘅一面,「跳水公主」郭晶晶同老公霍啟剛亦有參加內地真人騷《極速前進》第三季。據知最近節目組獲邀到其家宅採訪,事後節目喺官方微博晒出一輯相,仲透露:「前天牽手的嘉賓組合答案揭曉!就是我們的晶剛夫婦~再等三天,大家就可以看到他們在節目中更多的精彩內容。」相中郭晶晶同霍啟剛喺豪宅嘅草坪上受訪,兩 ...


郭晶晶同老公霍啟剛最近參加內地真人騷。

近年有唔少真人騷鍾意邀請明星參與,反應好之餘,又能令觀眾了解明星真實嘅一面,「跳水公主」郭晶晶同老公霍啟剛亦有參加內地真人騷《極速前進》第三季。據知最近節目組獲邀到其家宅採訪,事後節目喺官方微博晒出一輯相,仲透露:「前天牽手的嘉賓組合答案揭曉!就是我們的晶剛夫婦~再等三天,大家就可以看到他們在節目中更多的精彩內容。」

相中郭晶晶同霍啟剛喺豪宅嘅草坪上受訪,兩人仲坐喺度齊齊歎Tea,畫面勁溫馨!不過網友嘅焦點當然放喺佢哋身後嘅景物上。眼見呢間歐陸式豪宅嘅庭園寬敞,目測起碼有幾千呎,而周圍仲布滿綠色植物,真係睇到人嘩嘩聲!其實…佢哋係咪只係去咗歐洲咋?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!