掃呢頁CODE去手機

2016年7月19日 星期二

殺入寫真戰!超級女神Lilian激罕玩性感 __,女神,

LilianKan難得性感呀!除了無綫小花孫慧雪、GCup女星崔碧珈及一眾𡃁模參與寫真戰,今年亦有一位宅男至愛女神推出寫真,大家準備接招!擁有碩士學歷、有自己品牌生意、樣靚又身材好的時裝設計師LilianKan(簡幗儀)將於書展推出第二本個人寫真,絕對是Fans大喜訊!其實Lilian在Instagram擁近10萬Fans,在網上被喻為超級女神,人氣不下於雪雪!玩百變造型書內全部造型都由Lilia ...


Lilian Kan難得性感呀!

除了無綫小花孫慧雪、G Cup女星崔碧珈及一眾𡃁模參與寫真戰,今年亦有一位宅男至愛女神推出寫真,大家準備接招!

擁有碩士學歷、有自己品牌生意、樣靚又身材好的時裝設計師Lilian Kan(簡幗儀)將於書展推出第二本個人寫真,絕對是Fans大喜訊!其實Lilian在Instagram擁近10萬Fans,在網上被喻為超級女神,人氣不下於雪雪!

玩百變造型

書內全部造型都由Lilian包辦設計及服飾搭配,但有別於去年較統一風格,今次她大玩百變造型,書名叫《This is Lilian, Too》,就是想表現Lilian同樣能駕馭不同造型,她說:「我畀人感覺一直係公主、Sweet、可愛,今年想紀錄多啲變化,分享對唔同事物嘅睇法,亦想探索吓性感,試吓性感可唔可以擺喺我身上,原來都OK。」

唔接受行泳衣騷

咩話?Lilian行性感?相信大批Fans立即開心到彈起!Lilian遠赴歐洲取景,寫真內有不少唯美又性感的造型,包括晚裝、泳衣同浸花瓣浴,更有勁似學生運動衫的短褲仔Look。而最性感一定是復古黑色開胸泳衣,胸前Cutting超低,酥胸半露的Lilian大騷三吋事業線,平日純純兔的她難得大解放,勢令Fans鼻血直流!

要性感唔要挑逗

問到拍攝泳衣照有否尷尬?她說:「呢輯相喺比利時影,只得15度,好凍!只係想快啲影完,同埋攝影師係我識咗好多年嘅女性朋友,大家好有默契,好清楚要表達啲咩。(今次係破格性感?)都係,想性感得嚟優雅,唔係挑逗,今年我接受多咗性感,但呢樣只係女性其中一面,唔係唯一賣點,如果只係得性感,係好可惜,女仔畀人欣賞地方仲有好多!(下年再性感啲?)唔會呀!下次做第二啲嘢,其實我都幾怕醜,未接受到行泳衣騷,因為好多嘢控制唔到。」

有冇錢都尊重自己份工

寫真集內亦有散文部分,Lilian以四季做主題比喻人生高低,望為讀者帶來正能量:「以我為例,我身份既係設計師又係模特兒,有啲人可能覺得好矛盾,但只要相信自己,好多嘢都可以解決,好多人唔夠勇氣追夢或好易放棄,事實上我呢一年都去到谷底,但我仍然堅持撐起間公司,就算有冇錢都咁尊重自己工作,唔會賺到錢就放鬆,或者冇咩錢就覺得自己冇用。」

曾短時間蒸發逾四十萬

Lilian表示去年中突然被業主要求收回辦公室,她要在三星期內找新地方、裝修及繼續處理訂單,結果要捱貴租租新舖,在短時間內蒸發了逾四十萬港元,但事件令她愈來愈堅強,EQ再增強不少:「每一次我以為事業順利少少,就會再有新風浪,但我睇長遠,如果只係做model、做個網絡紅人,係冇咩成本,可能賺錢仲快,但我視設計師係我終身職業,所以要堅持,嗰陣時我好大壓力,我冇家底,要靠自己捱過去,但依家諗番,呢段經歷令我做人處事更成熟。」

夠堅毅努力

表面上看似一切順風順水,Lilian更有天使美貌,因而獲封「人生勝利組」,Lilian對此卻有話要說:「好多人覺得係,但我好少訴苦,解決晒問題我先會講,我承認我係有幸運嘅地方,但我唔止有天生條件,好多事我都要努力爭取,我有畀心機讀書,我唔係IQ高,但我夠堅毅、努力,不過我又好難畀人知我有幾努力,唔通成日講我開工做到半夜三點?呢種抱怨冇咩用,我認為好多事唔係天生就有,要努力先得到。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!