掃呢頁CODE去手機

2016年9月3日 星期六

【真正義氣仔女】馮德倫俾大陸藝人撬起 舒淇臨危救男友 __,大陸,馮德倫,舒淇,中國,

馮德倫同舒淇喺布拉格趕拍馮生執導電影《俠盜聯盟》,更於拍攝期間在捷克一幢古堡秘密結婚,瞞過晒所有人,就連男主角劉德華都大感驚訝!《蘋果》收到獨家消息,指兩人連日於捷克一座古堡開工,該古堡更是結婚勝地,馮德倫去到嗰度,深深為眼前美景感動,亦覺得是時候了,於是開緊工嗰陣問舒淇:「不如我哋結婚囉!」舒淇一口答應,於是簡單張羅一下,就去結婚了。今次舒淇首肯拍馮德倫呢部戲,亦有段古。本來舒淇係諗住拍完之前嗰 ...


馮德倫同舒淇喺布拉格趕拍馮生執導電影《俠盜聯盟》,更於拍攝期間在捷克一幢古堡秘密結婚,瞞過晒所有人,就連男主角劉德華都大感驚訝!《蘋果》收到獨家消息,指兩人連日於捷克一座古堡開工,該古堡更是結婚勝地,馮德倫去到嗰度,深深為眼前美景感動,亦覺得是時候了,於是開緊工嗰陣問舒淇:「不如我哋結婚囉!」舒淇一口答應,於是簡單張羅一下,就去結婚了。今次舒淇首肯拍馮德倫呢部戲,亦有段古。本來舒淇係諗住拍完之前嗰部戲之後放幾個月長假,馮德倫就密密安排部戲開工。原定男女主角係馮紹峰同大陸女星張天愛。馮紹峰連合約都簽埋,最後稱因腳傷而臨時甩底,女主角最後決定唔拍,結果,馮德倫真係頭都大埋,萬事俱備,只欠主角。唔係一個,係兩個主角!就喺呢個時候,舒淇出現了,主動謂接拍呢部《俠盜聯盟》;劉德華亦捱義氣,臨時幫拖。《俠盜》故事其實有少少似《縱橫四海》,劉德華係盜寶大賊,尚連奴係警察,兩人不時較勁。楊祐寧係劉德華同黨,同舒淇一對。有個兩脅插刀嘅女朋友,真係令人好滾動!!!!一句到尾,舒淇唔止靚,仲好型!

身在布拉格趕拍馮導新片《俠盜聯盟》嘅劉德華,忙裡偷閒自拍送fans。(華仔天地圖片) (華仔天地圖片) (華仔天地圖片)
新婚嘅馮德倫今日如常開工 舒淇都有轉貼馮德倫呢則微博
馮德倫與尚連奴

鍾意就快D Share啦!