掃呢頁CODE去手機

2016年9月27日 星期二

名人:晒閃爆鑽戒 貝安琪肚凸凸孕味濃 __,貝安琪,

一問到老公啲嘢,Ankie就笑到咁甜,仲係咁搵媽咪擋駕㖭。模特兒貝安琪(Ankie)及母親劉香萍一同出席活動,穿上鬆身連身裙的Ankie明顯肚凸凸,孕味甚濃。問到是否可恭喜她?Ankie即尷尬傻笑,在旁的母親即擋駕說:「天氣熱,着鬆身衫舒服啲。我都想抱孫,不過要畀啲時間佢哋準備。(遲啲先公布?)有好消息會通知大家。」笑未婚夫副業係搞笑問到婚期定於何時?Ankie透露預計明年中才會舉辦,同時又晒出佢 ...




其他影片:>>






一問到老公啲嘢,Ankie就笑到咁甜,仲係咁搵媽咪擋駕㖭。

模特兒貝安琪(Ankie)及母親劉香萍一同出席活動,穿上鬆身連身裙的Ankie明顯肚凸凸,孕味甚濃。問到是否可恭喜她?Ankie即尷尬傻笑,在旁的母親即擋駕說:「天氣熱,着鬆身衫舒服啲。我都想抱孫,不過要畀啲時間佢哋準備。(遲啲先公布?)有好消息會通知大家。」

笑未婚夫副業係搞笑

問到婚期定於何時?Ankie透露預計明年中才會舉辦,同時又晒出佢閃到爆嘅鑽戒,在旁的母親問她是否做「五月新娘」?她即說:「唔想咁熱着婚紗,擔心個妝會溶。」Ankie又透露未婚夫現在港工作。再問二人是否同居?她再度尷尬傻笑,其母親再代答:「依家見面時間多咗。」再追問未婚夫近日是否特別照顧她?Ankie說:「佢心地好好,成日搞笑。(係咪因為你情緒化,所以搞笑氹你?)搞笑係佢興趣同副業,出街都氹人笑。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!