掃呢頁CODE去手機

2016年9月2日 星期五

星二代出巡 Hilary出「股」惑搶鏡 __,Hilary,

Hilary真「股」惑!上山詩鈉女兒Hilary現年19歲,向來索爆的她絕對是星二代中的風頭躉。最近Hilary身材略為發脹,仍不減甜美,早前Hilary帶同新歡回港放暑假回港見媽咪,更有抽空約一眾由細玩到大的星二代行街解悶。當日下午約三時,Hilary撇甩男友,由范姜帶隊,聯同梁家輝細女Chloe及鍾鎮濤愛女鍾嘉晴一同行名店。外國讀書鬼妹仔作風開放的Hilary,這日穿上超短褲見老友,露半股現身 ...




其他影片:>>






Hilary真「股」惑!

上山詩鈉女兒Hilary現年19歲,向來索爆的她絕對是星二代中的風頭躉。最近Hilary身材略為發脹,仍不減甜美,早前Hilary帶同新歡回港放暑假回港見媽咪,更有抽空約一眾由細玩到大的星二代行街解悶。當日下午約三時,Hilary撇甩男友,由范姜帶隊,聯同梁家輝細女Chloe及鍾鎮濤愛女鍾嘉晴一同行名店。

外國讀書鬼妹仔作風開放的Hilary,這日穿上超短褲見老友,露半股現身的她美腿加美臀成功又再搶鏡,只見她和各人有傾有講,睇完鞋再睇首飾,全程傾偈多過睇嘢的她,明顯冇乜心機掃貨,一時翹埋手和鍾嘉晴企埋一旁等候,一時又和Chloe雞啄唔斷,待各人買完心頭好後,便齊齊結伴離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!