掃呢頁CODE去手機

2016年9月5日 星期一

曹思詩唔Mind姣上位 __,曹思詩,

今期《東網Baby》有無綫新人曹思詩呀!今期《東網Baby》「索女玩曬」系列找來無綫新人曹思詩(CC)擔任主角!CC擁有32C姣好身材,她坦言不介意演「小三」角色達成上位心願,心底裏最渴望演妖媚角色:「我想演壞女人、小三、情婦嗰種勾引人嘅角色,太正經嘅我都做過。我好欣賞李佳芯,佢奸到入型入格!」想了解呢位靚女內心世界?記住留意《東網巨星》App及《東網》喇! ...




其他影片:>>






今期《東網Baby》有無綫新人曹思詩呀!

今期《東網Baby》「索女玩曬」系列找來無綫新人曹思詩(CC)擔任主角!CC擁有32C姣好身材,她坦言不介意演「小三」角色達成上位心願,心底裏最渴望演妖媚角色:「我想演壞女人、小三、情婦嗰種勾引人嘅角色,太正經嘅我都做過。我好欣賞李佳芯,佢奸到入型入格!」想了解呢位靚女內心世界?記住留意《東網巨星》App及《東網》喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!