掃呢頁CODE去手機

2016年10月9日 星期日

【《東京愛的故事》莉香+里美】鈴木保奈美女人50 有森也實單身兼老花 __,鈴木保奈美,保奈美,

【《東京愛的故事》莉香+里美】鈴木保奈美女人50有森也實單身兼老花2016-10-0920:10:00HKT《東京愛的故事》曾經風靡亞洲觀眾。鈴木保奈美今年已經50歲。有森也實今日任一日署長自爆仍然單身。經典日劇《東京愛的故事》令飾演女主角莉香嘅鈴木保奈美紅透半邊天,如今鈴木保奈美已年過半百,早前為新劇《非媽媽白皮書》相隔18年再做連續劇女主角。《東京愛的故事》另一女星有森也實,當年喺劇中扮演性格 ...


【《東京愛的故事》莉香+里美】鈴木保奈美女人50 有森也實單身兼老花

2016-10-09 20:10:00 HKT





《東京愛的故事》曾經風靡亞洲觀眾。



鈴木保奈美今年已經50歲。



有森也實今日任一日署長自爆仍然單身。



經典日劇《東京愛的故事》令飾演女主角莉香嘅鈴木保奈美紅透半邊天,如今鈴木保奈美已年過半百,早前為新劇《非媽媽白皮書》相隔18年再做連續劇女主角。

《東京愛的故事》另一女星有森也實,當年喺劇中扮演性格婆媽嘅里美入形入格,令外界錯覺佢係個楚楚可憐嘅小女人,查實有森也實一啲都唔柔弱,而且酒量驚人,更曾拍三級片全裸任睇,不過近年都開始踏入更年期,年前更於節目透露有老花煩惱。

現年48歲嘅有森也實今日為東京町田警署擔任一日署長,佢穿着一身警服施展制服誘惑,單身多年嘅有森被在場記者問到感情生活有冇着落?佢就話:「沒有。雖然我也覺得很寂寞。」


鍾意就快D Share啦!