掃呢頁CODE去手機

2016年10月4日 星期二

謙謙楊怡錯過洞房買料補精力 __,楊怡,

謙謙與楊怡戴住婚戒放閃,戴番黑超唔使閃親自己!
謙謙楊怡錯過洞房買料補精力羅仲謙與楊怡前日大婚之喜,忙足全日後昨日一臉倦容現身,同聲表示因太攰而錯過春宵一刻!兩人離開後未有返愛巢,反而往街市買靚牛肉,準備晚上去「滾」,同時為造人大計先行進補一番。婚宴上,謙謙扮鬆弛熊唱情歌冧老婆,令阿怡感動爆喊,她昨日自爆曾一度以為是林峯扮,最後憑一雙皮鞋才認出老公。謙謙與楊怡戴住婚戒放閃,戴番黑超唔使閃親自己!藝人羅仲謙與楊怡結束六年愛情長跑,前晚在酒店筵開5 ...


謙謙楊怡錯過洞房買料補精力

羅仲謙與楊怡前日大婚之喜,忙足全日後昨日一臉倦容現身,同聲表示因太攰而錯過春宵一刻!兩人離開後未有返愛巢,反而往街市買靚牛肉,準備晚上去「滾」,同時為造人大計先行進補一番。婚宴上,謙謙扮鬆弛熊唱情歌冧老婆,令阿怡感動爆喊,她昨日自爆曾一度以為是林峯扮,最後憑一雙皮鞋才認出老公。

藝人羅仲謙與楊怡結束六年愛情長跑,前晚在酒店筵開52席,邀請大批圈中好友前來「婚」享喜悅!一對新人忙足一整日,直至昨晨2時多才返抵酒店房,難怪休息到昨午3時許才離開!謙謙與阿怡以黑白情侶裝打扮示人,雖戴上黑超但仍難掩疲態,同聲表示攰到爆,結果連洞房花燭夜亦有心無力,認真浪費!

摸Kay大肚沾喜氣

一直講到出口趕生BB的謙謙,提到春宵一刻也錯過,他一臉無奈地說:「我一撻落床就瞓咗!」阿怡則表示攰到腳抽筋,腳趾也疊在一起:「呢啲(洞房)都係儀式啫!過埋今日先,仲有好多嘢要做,依家好似做完個大Project咁,真係要抖抖。之後都各有各忙,我都要做舞台劇。」對於謙謙即將赴內地開工至3月,搞到新婚半個月後便要分開,阿怡透露稍後要為舞台劇綵排,故應不會到內地探老公班,但不擔心老公有艷遇。問到長輩可有催生BB?阿怡笑言連朋友都有催,故在喜宴上趁機摸身懷六甲的謝安琪(Kay)肚皮,一沾「喜」氣。婚宴期間又舉行一個為謙謙及阿怡將來小朋友的改名比賽,結果由兒子名字「羅庚」與女兒名字「羅曼蒂」勝出。

謙謙扮卡通熊冧楊怡,令賓客以至老婆都驚喜萬分!
  • 謙謙扮卡通熊冧楊怡,令賓客以至老婆都驚喜萬分!
楊怡喺熊眼望入去,係咪出西施?
  • 楊怡喺熊眼望入去,係咪出西施?
謙謙一番情深說話,搞到楊怡雙眼決堤!
  • 謙謙一番情深說話,搞到楊怡雙眼決堤!

新婚後的第一日,謙謙急不及待往「補身」,為生仔做好準備!兩人離開酒店後,謙謙當「柴可夫」載阿怡到九龍城街市,原來是到相熟的牛肉檔買牛肉。當時肉檔有不少客人排隊,但老闆甫見熟客仔即招呼他上前,但謙謙仍守規矩繼續排隊,不消一會便花了三百元買到靚牛肉!他透露將於晚上與家人打邊爐輕鬆一番,最後驅車返回大埔愛巢。

住家男<br>謙謙去街市排隊買牛肉,等楊怡留喺車上休息!
  • 住家男

    謙謙去街市排隊買牛肉,等楊怡留喺車上休息!
買完餸,兩人急急返愛巢開波&&準備打邊爐。
  • 買完餸,兩人急急返愛巢開波……準備打邊爐。
買牛肉<br>謙謙花300蚊買一大袋牛肉,足夠補充精力有餘。
  • 買牛肉

    謙謙花300蚊買一大袋牛肉,足夠補充精力有餘。
敬酒環節,楊怡親自乾一杯,頂?唔使
  • 敬酒環節,楊怡親自乾一杯,頂?唔使

誤當老公係林峯

前晚的婚宴特別多感人位,高潮一刻當然是謙謙扮鬆弛熊驚喜現身一幕!他又唱出《分分鐘需要你》冧老婆,搞到阿怡忍不住爆喊,她回味說:「真係幾驚喜!開頭問佢有乜嘢驚喜可以畀我同啲賓客,佢話冇!我叫佢唱歌又話冇練唱唔到。原本林峯話嚟唔到,點知最後嚟到,跟住隻熊出現,心諗嚟到已經好好,使唔使扮熊呀?點知望吓對腳先知係佢(羅仲謙)!其實簽字儀式都好感動,因為我哋好少講到結婚誓言內嘅嘢,啲姊妹都話未試過咁感動,喊完又喊!」

文:影視組 

攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!