掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

【獨家】斷交7年 母住公屋領傷津 7億富婆曹央雲遭母數落:佢話我窮! __,曹央雲,

現年42歲、94年亞姐季軍曹央雲,出身時同媽咪住將軍澳寶林邨公屋,男友非富則貴,從中學習不少投資之道,加上眼光不錯,故8年前與上市公司主席何永安分手後,獨力湊兩個女的曹央雲,母兼父職,一樣投資有道,為兩女提供最好的生活,近日更有報道指曹央雲坐擁逾7億資產。曹央雲被揭是小富婆之後,其63歲、住寶林公屋的生母霍秀菊突然現身,訴苦謂多年來一直母女不和,關係疏離,更悲嘆母女斷交7年,曹央雲就連WhatsA ...


現年42歲、94年亞姐季軍曹央雲,出身時同媽咪住將軍澳寶林邨公屋,男友非富則貴,從中學習不少投資之道,加上眼光不錯,故8年前與上市公司主席何永安分手後,獨力湊兩個女的曹央雲,母兼父職,一樣投資有道,為兩女提供最好的生活,近日更有報道指曹央雲坐擁逾7億資產。曹央雲被揭是小富婆之後,其63歲、住寶林公屋的生母霍秀菊突然現身,訴苦謂多年來一直母女不和,關係疏離,更悲嘆母女斷交7年,曹央雲就連WhatsApp和微信都封鎖了生母,曹母痛心謂:「我依家好掛住個孫女,佢細女出世都冇畀我見過!」日前曹母在其寶林邨寓所接受《蘋果》訪問,哭訴母女不和內情。曹母表示,自從09年與曹央雲爭執後,母女斷交,過去7年一直不瞅不睬,曹央雲甚至連同母異父的胞妹和胞弟都沒有聯絡:「佢03年同何生(何永安)生咗大女Audrey,我仲去大宅同佢湊女坐月。我依家好掛住個孫女,佢細女出世都冇畀我見過,人哋話我同細孫女生得似樣,我應該冇佢咁白。」說到這裡,曹母已涕泗縱橫。曹央雲6歲那年,由母親帶她由寧波來港生活,曹母憶述當年一家人只是住木屋,做雜工湊大女兒。曹央雲有一妹一弟,全部係同母異父,據知曹央雲與生父亦沒有聯絡,小時從母改嫁,由後父供養;至94年選亞姐,曹央雲命運從此改寫。母女反目原由將於另文細述,斷交後,母女儼如老死不相往還。曹母謂前年在酒樓工作時弄傷腰,去年在家中洗手間跌倒,傷及右肩,加上腰患難癒,要做物理治療,出入仍需用柺杖,更喪失工作力:「成日坐同行都痹,依家酒樓又執咗笠,我連糧都追唔到,身體差到做唔到part time,一家三口冇收入。」現任丈夫之前有做散工,但早前燒桿被灼傷雙腳,無奈停工;至於現年31歲的幼子,十多年前獲曹央雲出錢到加拿大升學,但回港後份份工都做唔長:「細佬耳仔天生失聰,老闆話佢聽唔到炒佢,依家都冇做工。」如今曹母月領$1,900傷殘津貼,加上二女月付$3,000家用,一家三口靠積蓄為生。曹母痛心地謂:「我想你哋問下曹央雲,我有乜嘢對佢唔住?佢話我窮,我都唔想㗎!佢選亞姐之前咪又喺住呢度!09年我同佢嗌咗一場交,佢猛話:『你知唔知我哋係兩個世界嘅人?』,佢講一次、兩次我都扮聽唔到,到講到第三第四次,我頂唔順!」「我話我哋係母女,點解唔同世界?你都係我一手湊大,佢6歲我帶佢由寧波嚟香港,點解佢咁狠心?微信同WhatsApp都封咗我,到底有乜咁深仇大恨?我認我係農村出嚟,我係住公屋,我係讀書讀得少,但你都唔可以咁對我!」生活捉襟見肘,幸好所住的公屋於04年早以24萬購下,省下一筆。曹母說到這裡,忽然垂首撥髮給記者看:「你睇我頭皮、頭髮都白晒。我想問下佢,點解會咁憎我,唔係一定要佢養,我好辛苦養大佢!」

曹央雲母親哭訴母女不和內情。
曹央雲母親翻出多張舊時照片。
曹母展示右肩傷勢。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!