掃呢頁CODE去手機

2016年12月13日 星期二

李施嬅被偷手袋損失近6萬 __,李施嬅,李詩韻,

李施嬅到工展會宣揚防罪意識。
李施嬅被偷手袋損失近6萬李施嬅早前以「港島區防罪大使」身份到工展會宣揚防罪意識,自言曾遇電話騙案,幸好夠機警才沒有受騙!不過,精明也有失威時,曾試過兩次銀包失竊,其中一次損失近六萬元!她肉赤地說:「第一次係我細個嘅時候被人偷咗銀包;第二次就損失慘重,試過有次我帶咗一個名牌手袋去一間餐廳食飯,將個袋放喺我隔籬櫈,原本諗住好安全,點知對面有張枱嘅人嘈交,我多事企起身望,望完坐低就唔見咗個袋,個袋連同裏 ...


李施嬅被偷手袋損失近6萬

李施嬅早前以「港島區防罪大使」身份到工展會宣揚防罪意識,自言曾遇電話騙案,幸好夠機警才沒有受騙!不過,精明也有失威時,曾試過兩次銀包失竊,其中一次損失近六萬元!她肉赤地說:「第一次係我細個嘅時候被人偷咗銀包;第二次就損失慘重,試過有次我帶咗一個名牌手袋去一間餐廳食飯,將個袋放喺我隔籬櫈,原本諗住好安全,點知對面有張枱嘅人嘈交,我多事企起身望,望完坐低就唔見咗個袋,個袋連同裏面財物損失近六萬,真係好心痛!」TVB台慶頒獎禮在即,有份角逐視后的她直言冇信心,睇好姊妹胡定欣,亦因愛屋及烏,所以會投定欣緋聞男友陳展鵬一票。


鍾意就快D Share啦!