掃呢頁CODE去手機

2016年12月25日 星期日

李泳漢買樹氹囝囝 __,李泳漢,

李泳豪(左起)、施明與李泳漢夫婦逗B仔開心。
李泳漢買樹氹囝囝今年喜獲麟兒的李泳漢,陪6個月大的兒子李浩榮度過第一個聖誕,眼見囝囝一天天長大,精靈又活潑,李泳漢坦言全是太太的功勞:「佢真係湊得好辛苦,早前囝囝唔舒服入咗醫院,太太去埋陪佢瞓,當然我哋都有輪更,但太太真係一個好好嘅媽媽。」李泳豪(左起)、施明與李泳漢夫婦逗B仔開心。講到和囝囝的第一個聖誕,李泳漢難掩興奮,坦言已多年沒專登布置,為讓囝囝感受聖誕氣氛,一家人買聖誕樹陪囝囝掛星星,希望 ...


李泳漢買樹氹囝囝

今年喜獲麟兒的李泳漢,陪6個月大的兒子李浩榮度過第一個聖誕,眼見囝囝一天天長大,精靈又活潑,李泳漢坦言全是太太的功勞:「佢真係湊得好辛苦,早前囝囝唔舒服入咗醫院,太太去埋陪佢瞓,當然我哋都有輪更,但太太真係一個好好嘅媽媽。」

講到和囝囝的第一個聖誕,李泳漢難掩興奮,坦言已多年沒專登布置,為讓囝囝感受聖誕氣氛,一家人買聖誕樹陪囝囝掛星星,希望以後都可以保留這個傳統。李泳漢更透露全家為逗囝囝開心,各自買不同禮物,叔叔泳豪更因囝囝特別鍾意醫生診所的「轉轉兔」,而刻意到處找來這份禮物。

李泳漢與囝囝一齊裝飾聖誕樹。
  • 李泳漢與囝囝一齊裝飾聖誕樹。

鍾意就快D Share啦!