掃呢頁CODE去手機

2016年12月16日 星期五

背鄧九雲另結新歡?何韻詩咀女助手斷正 __,何韻詩,

嘩!唔係啩?!藝人何韻詩於2012年正式出櫃,公開自己是同志,之後她跟台灣藝人鄧九雲傳撻着,但何韻詩一直沒有公開與鄧九雲的身份,早前何韻詩開騷,鄧九雲都有到場支持,兩人的關係不言而喻!鏡頭一轉,何韻詩竟然被拍得與女助手方迦南(Canaan)喺石灘咀嘴,呢位新請番嚟嘅嫩口助手二十歲出頭,早前先啱啱大學畢業,幾個月前就入咗何韻詩嘅公司做阿詩嘅助手,二人仲一拍即合極速撻着!二人被拍得去到貝沙灣睇日落,仲 ...


嘩!唔係啩?!

藝人何韻詩於2012年正式出櫃,公開自己是同志,之後她跟台灣藝人鄧九雲傳撻着,但何韻詩一直沒有公開與鄧九雲的身份,早前何韻詩開騷,鄧九雲都有到場支持,兩人的關係不言而喻!

鏡頭一轉,何韻詩竟然被拍得與女助手方迦南(Canaan)喺石灘咀嘴,呢位新請番嚟嘅嫩口助手二十歲出頭,早前先啱啱大學畢業,幾個月前就入咗何韻詩嘅公司做阿詩嘅助手,二人仲一拍即合極速撻着!二人被拍得去到貝沙灣睇日落,仲肩並肩坐咗喺石灘度,初時大家都小心翼翼,阿詩就四圍望睇吓有冇人𥄫到佢哋,見冇人就即刻行動升級,出手搭落Canaan膊頭度,Canaan個頭就乘勢挨住阿詩,用冧到爆嘅眼神望實阿詩,二人坐坐吓仲又咀又錫手又互餵,儼如一對情侶一樣,旁若無人!

今次阿詩同女助手石灘談情被斷正,唔知佢同鄧九雲嘅感情會唔會大受影響呢?

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!