掃呢頁CODE去手機

2016年12月4日 星期日

張曦雯性感晒線露半球 望再開新劇 __,張曦雯,

凍唔凍呀?藝人張曦雯(Kelly)及梁嘉琪到大角咀出席活動,Kelly以TubeDress晒線性感示人,兩人應大會安排,用玩具機械臂玩夾波,場面有趣!Kelly透露聖誕已有節目,她說:「我係第6年喺香港過聖誕,屋企人喺美國,我反而鍾意香港過聖誕嘅氣氛,我已經約咗成班朋友開party,我會親自下廚煮嘢食!(緋聞男友「翻版林奕匡」有冇份?)佢係我朋友啫,不過我都有追求者,但今年聖誕就同一大班朋友過。( ...


凍唔凍呀?

藝人張曦雯(Kelly)及梁嘉琪到大角咀出席活動,Kelly以Tube Dress晒線性感示人,兩人應大會安排,用玩具機械臂玩夾波,場面有趣!

Kelly透露聖誕已有節目,她說:「我係第6年喺香港過聖誕,屋企人喺美國,我反而鍾意香港過聖誕嘅氣氛,我已經約咗成班朋友開party,我會親自下廚煮嘢食!(緋聞男友「翻版林奕匡」有冇份?)佢係我朋友啫,不過我都有追求者,但今年聖誕就同一大班朋友過。(預埋曾傳拍過拖嘅徐肇平開party?)我同佢雖然都有聯絡,但就未約佢喎!」

Kelly又透露想拍新劇,她說:「我都好想繼《律政強人》後再演新劇,不過呢排年尾年頭,會有好多出面嘅司儀工作,最好就係過埋年,公司安排我拍劇就最理想!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!