掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

公開化妝秘訣 張曦雯望同粉絲玩直播 __,張曦雯,

張曦雯教化妝?正呀喂!前華姐冠軍張曦雯(Kelly)擔任Model出身,對扮靚甚有研究的她自言最愛於網上分享化妝心得。談到無綫推出嶄新媒體「BigBigChannel」大台網App,當中熱爆欄目「美容化妝」更找來Kelly於該平台教美妝。她笑言想向大家分享畫出自家「大眼妝」的要訣:「我嘅眼妝化得太濃就會成熟顯老,所以我唔會落太粗眼線,否則眼皮會好墜。我本身已有雙眼皮,所以傾向啡色同紫色眼影做eff ...


張曦雯教化妝?正呀喂!

前華姐冠軍張曦雯(Kelly)擔任Model出身,對扮靚甚有研究的她自言最愛於網上分享化妝心得。談到無綫推出嶄新媒體「BigBigChannel」大台網App,當中熱爆欄目「美容化妝」更找來Kelly於該平台教美妝。她笑言想向大家分享畫出自家「大眼妝」的要訣:「我嘅眼妝化得太濃就會成熟顯老,所以我唔會落太粗眼線,否則眼皮會好墜。我本身已有雙眼皮,所以傾向啡色同紫色眼影做effect。我仲會用粉紅色胭脂化眼妝,取代深啡色去打陰影。」

自創「互補」化妝法

Kelly大方分享遇上蝦碌時所使用的「互補」化妝法:「我試過冇帶眼影同睫毛液,之後用深色唇膏搽眼蓋,效果好令同好自然!下眼睫毛都好重要,喺冇睫毛液嘅情況下,我用眼線筆一條一條咁畫上睫毛,畫完就可以返到工!」她直言擁有大台網App後能有更大平台與網民交流,更方便粉絲們集中地了解藝人資訊:「BigBigChannel係個大平台,畀多啲機會大家去睇到我哋生活上嘅嘢。而自己公司平台令無綫觀眾可以集中啲,想睇到我哋artist嘅話,一click就喺晒度!」

透過BigBigChannel賺外快與人氣

講到「大台網」用戶可透過程式的「畀花」設定向偶像「送花」,瀏覽量將兌換成Show錢計算,愈多瀏覽令藝人有愈多拆帳收入。Kelly大讚此功能可以賺外快兼賺人氣,又言期待與網上觀眾玩直播:「幾好呀,多個途徑去賺外快同賺埋人氣。(叫自己粉絲送花?)會呀!除咗錢之外,都想畀大家認識我多啲。我想拍多啲viedo,做多啲Live同觀眾互動。好似我想畀大家知道我識煮嘢食,到時直播下廚就可以即時回答觀眾問題,同佢哋即刻溝通。」

CREDIT:

服裝:J.CREW

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!