掃呢頁CODE去手機

2016年12月27日 星期二

DJ梁兆輝:生不逢時的同志 __,

DJ梁兆輝:生不逢時的同志■梁兆輝昨認為佐治因同志身份,曾面對很大的壓力。資料圖片港台資深DJ梁兆輝昨對於又一位樂壇猛人佐治米高逝世,首個反應是:「2016年係evil。」他又說:「內地選擇Wham!成為第一隊西方流行樂隊去演出,明顯話畀外國人知,佢哋有一個新嘅開放改革路線,歡迎西方投資,係一個好重要嘅里程碑。」梁兆輝覺得佐治米高生不逢時,當年因是公眾人物獲大批女歌迷支持,所以要隱瞞性取向:「點解 ...


DJ梁兆輝:生不逢時的同志



■梁兆輝昨認為佐治因同志身份,曾面對很大的壓力。資料圖片

港台資深DJ梁兆輝昨對於又一位樂壇猛人佐治米高逝世,首個反應是:「2016年係evil。」他又說:「內地選擇Wham!成為第一隊西方流行樂隊去演出,明顯話畀外國人知,佢哋有一個新嘅開放改革路線,歡迎西方投資,係一個好重要嘅里程碑。」梁兆輝覺得佐治米高生不逢時,當年因是公眾人物獲大批女歌迷支持,所以要隱瞞性取向:「點解唔可以晨早畀自己鬆綁去承認?所以佢都代表住某一個generation嘅同志公眾人物,面對嘅挑戰同埋壓力。」

樂評人黃志淙當年欣賞過佐治米高紅館騷:「當時我讀大專一年班,走去排隊買飛睇佢,只係夠錢買山頂飛,40蚊定80蚊,睇到佢live覺得『嘩!魅力咁犀利!』」

採訪:魯吉、皓騫


鍾意就快D Share啦!