掃呢頁CODE去手機

2016年12月3日 星期六

王君馨讚強強好男仔 __,君馨,王君馨,

王君馨讚強強好男仔■處女黨成員陸續出嫁,獨剩苟芸慧未有着落。資料圖片宅男女神岑麗香昨午突然在Ig公佈嫁強強(Joshua),同是待嫁的處女黨姊妹王君馨昨日說:「好戥佢哋開心。Joshua係一個好好嘅男仔,好細心、好幽默,成日令香香好開心。佢一定會好好照顧我姊妹,祝福佢哋以後日日都幸福快樂,開開心心咁一齊生活!」另一姊妹鍾嘉欣昨日亦透過短訊說:「佢哋係甜蜜一對,又多咗一個姊妹又話結婚喇,真係一個好好 ...


王君馨讚強強好男仔



■處女黨成員陸續出嫁,獨剩苟芸慧未有着落。資料圖片

宅男女神岑麗香昨午突然在Ig公佈嫁強強(Joshua),同是待嫁的處女黨姊妹王君馨昨日說:「好戥佢哋開心。Joshua係一個好好嘅男仔,好細心、好幽默,成日令香香好開心。佢一定會好好照顧我姊妹,祝福佢哋以後日日都幸福快樂,開開心心咁一齊生活!」另一姊妹鍾嘉欣昨日亦透過短訊說:「佢哋係甜蜜一對,又多咗一個姊妹又話結婚喇,真係一個好好嘅消息,太開心喇!」香香和強強拍拖一年半即結婚,可會是雙喜臨門?嘉欣回覆:「據我所知還未。」

祖藍唔去觀禮李亞男老公王祖藍昨日回應說:「亞男會去參加婚禮,我自己會留喺香港,因為要做嘢唔可以過去,好開心佢終於鼓起勇氣去宣佈呢個咁開心嘅訊息。」阿Bob林盛斌也說:「我哋拍劇嗰陣冇聽佢講過,但覺得佢春風滿面,真係恭喜佢。」

採訪:嵐山、唐琛悠


鍾意就快D Share啦!