掃呢頁CODE去手機

2016年12月3日 星期六

【MAMA頒獎禮】黎明現身向員工承諾:唔會炒魷魚,但唔會加人工 __,MAMA,黎明,

晚上十一時二十五分,MAMA頒獎禮壓軸登場嘅頒獎嘉賓黎明終於出場!佢一出場就以韓文打招呼,之後就用廣東話講:「韓國音樂對我來講係好好經歷,自己好鍾意韓國音樂,我間小小公司都有在座嘅相,而男同事亦都有女團嘅screensaver,見到我就整走個mon,我懷疑佢哋冇心工作,所以決定佢哋年底唔會炒佢哋魷魚,但唔會加人工。」最終年度專輯由EXO嘅《EX'ACT》,今年已係EXO連續第四年攞專輯獎。隊長Su ...




其他影片:>>






晚上十一時二十五分,MAMA頒獎禮壓軸登場嘅頒獎嘉賓黎明終於出場!佢一出場就以韓文打招呼,之後就用廣東話講:「韓國音樂對我來講係好好經歷,自己好鍾意韓國音樂,我間小小公司都有在座嘅相,而男同事亦都有女團嘅screen saver,見到我就整走個mon,我懷疑佢哋冇心工作,所以決定佢哋年底唔會炒佢哋魷魚,但唔會加人工。」最終年度專輯由EXO嘅《EX'ACT》,今年已係EXO連續第四年攞專輯獎。隊長Suho喺黎明手上拎獎時,就好恭敬咁雙手兼90度鞠躬拎獎,世勛代表攞獎時就話:「以後會帶俾大家更好面額,多謝大家!」有黎天王到場,唔少韓星都同佢Say Hi,當中人氣韓劇《雲畫的月光》男星朴寶劍都有機會同黎明合照,真係羨慕死人。

「我間小小公司都有在座嘅相,而男同事亦都有女團嘅screen saver,見到我就整走個mon。」 「我懷疑佢哋冇心工作,所以決定佢哋年底唔會炒佢哋魷魚,但唔會加人工。」
最終年度專輯由EXO嘅《EX’ACT》奪得。
隊長Suho喺黎明手上拎獎時,就好恭敬咁雙手兼90度鞠躬拎獎。 《雲畫的月光》男星朴寶劍
劉亞仁

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!