掃呢頁CODE去手機

2016年12月23日 星期五

【有仙氣】陳爽晒靚相 挺住巨肚曬太陽 __,陳爽,

好靚呀!前華姐陳爽(Sherry)2012年下嫁金融才俊梁梓軒,2014為對方年誕下囝囝Adrian,今年10月Sherry趁住囝囝Adrian兩歲生日嘅開心日子,喺社交網站再度報喜,承認已懷有6個月身孕。數數手指Sherry個肚話咁快就8個月喇,仲有兩個月左右BB就出世。雖然Sherry有晒生仔經驗,不過愈近分娩嘅日子,佢嘅心情愈興奮。呢日佢上載兩張出水芙蓉新相,見佢着住薄紗長裙浸喺水中,挺住籮 ...


好靚呀!

前華姐陳爽(Sherry)2012年下嫁金融才俊梁梓軒,2014為對方年誕下囝囝Adrian,今年10月Sherry趁住囝囝Adrian兩歲生日嘅開心日子,喺社交網站再度報喜,承認已懷有6個月身孕。

數數手指Sherry個肚話咁快就8個月喇,仲有兩個月左右BB就出世。雖然Sherry有晒生仔經驗,不過愈近分娩嘅日子,佢嘅心情愈興奮。呢日佢上載兩張出水芙蓉新相,見佢着住薄紗長裙浸喺水中,挺住籮咁大嘅巨肚,擺出誘人姿勢,留言話:「期待總是美好的,P.S.照片是趁仔仔睡覺,老公隨手拍的,這次值得誇獎下(吓)。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!